test.
Viimeksi muokannut Jartu; 02.07.19 kello 11:12.
Retropäivä! Jonnet ei muista.
1,6 ohminen coili Bersuun ja kyllä lähtee!
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
IMG_5931.jpg
Pitkästä aikaa tankki joka sopii omille makuhermoille
withered. Mikä tankki (onko DTL)? Ja mikä modi? Mä oon ollut vuoden poissa täältä ja oon sen verran jäljessä kaikesta Mutta uutta kalustoa tarviin yhden tankin ja yhden kaksiakkuisen modin verran. (vanhoja hajonnut).
Rta on Dvarw DL KHW mod:silta steamtunersin 6 ml tankilla ja modi on Vapedroid x1c2 26650 akulla. Hyvä kombo kyllä Vapedroideja ei enää valmisteta ja nääki oli hyvin rajattu erä. Dvarweja saa nettisivulta tiettyinä aikoina viikosta mut menee yleensä suht nopiaan kaupaksi. Jos jotain tosta pitäs moittia niin claptoneiden laitto on aika taistelua ku postit on tehty enempi suoralle langalle sopivaks. Sain kyl viimein claptonit sisään pienen taistelun jälkeen.
Viimeinkin vloppu!
Juu ei kannata sisään jäädä mädäntymään. Tiedä koska seuraavan kerran auringon näkee.
Ei jahdissa mut takkapuita hakemas ja riistakemeraan uudet patterit ja maggaraaPIC.jpg
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pitihän nää nyt hommata
En ole vielä toistaiseksi kaivannut podeja laitekokoelmiini. Tämä paketti kulkee kivasti taskussa mukana... Pico 21700 ja Ammit RTA
IMG_20190127_210548.jpg
Kait tämän tänne voi laittaa. Ekat omat coilit. Melkein kaksi tuntia ähräsin eikä lopputulos ole edes hääppöinen. IMG_20190204_232151.jpg
Ei taida minusta näiden rakentajaa tulla