Kyllä mä olen paidan kannalla, jos jokin kiva versio löytyy
Van tekee(tällä hetkellä omakätisesti) ja Del myy Genesis Linet @vaporwall
Kyllä mä olen paidan kannalla, jos jokin kiva versio löytyy
Van tekee(tällä hetkellä omakätisesti) ja Del myy Genesis Linet @vaporwall
Mun puolesta voidaan kyllä jo pari huonetta varata jos kaikki tähän mennessä ilmoittautuneet ovat edelleen mukana. Vapaaehtoisia varaajia, yako? :
Tuolta Yakon linkkaamasta paikasta kustannus olis n.70 puntaa per lätty/3yötä(ennakkomaksulla). Mites aamiaiset?
nestemäisinä
Edit: Kyl mä voin ostaa kiinteenkin aamiaisen
Itse olen siis kannalla Perjantaina sisään-maanantaina pihalle. Eli ei tarvi karmeissa olotiloissa heti kiireellä lentää takaisin..
Premier Saver Pre-pay, no amends or refunds £125.00
Premier Flexible Amend up to 1pm on arrival day £174.00
Fri August 24, 2012 £41.00 per room
Sat August 25, 2012 £50.00 per room
Sun August 26, 2012 £34.00 per room
Check-in: 2:00 PM
Check-out: 12:00 PM
Ajattelin huomenna soittaa ja kysellä vähän.. Mutta yleensä noissa saa ihan paikan päältä nuo aamias jutut hommattua..
Premier Breakfast for £8.25 per day
Continental Breakfast for £5.25 per day
No breakfast (you can request on arrival)
Meal Deal for £22.00 per day
No Meal Deal (you can request on arrival)
Ja voin olla tässä se päälle päsmäri.. Pikaisella selauksella
eli kaksi asiaa mitä tarvitsee varmasti on lähtijöiden ihan oikeat tiedot ja $$ (but as said, soittelen huomenna ja kysyn mitä kaikkee ne ny si tarviis siihen).
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Eli ainaskin tuolta oman sivun kautta saa lisätä "vieraita".. Ja tollasia se kyselee..
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Täällä olis kans yks mahdollinen lähtijä... o/
Eli olisi yksi jakopaikka vielä tähän sarjaan tarjolla...
Kysytään ny tähän väliin, että millä aikataululla seuraavat....
LSVape
vanttila
Jalippo
Esa vuke
....saisivat majoituskustannukset hoidettua allekirjoittaneen suuntaan (siis jos tässä nyt halutaan yht'aikaa tehdä varaus/maksu)..
Itsellä huomenna-pe akselilla olisi oma osuus hoidossa...
Toinen vaihtoehtohan sitten tietty on, että kolme ihmistä hommaa huoneet ja kauppaa sitä kakkospaikkaa esimerkiksi tässä ketjussa itsenäisesti... (Reply fast)
Soitan huomenna joskus puolilta päivin sinne (siis tarkistan, että mikä ruksitetaan, ettei pojjaat joudu lusikassa nukkua & mahdollisuus jälkiaamupaloihin jne ol mikä?)
Premier Saver Pre-pay, no amends or refunds 153.76 € ()
Eli tuon kun jakaa kahdella ni sehän on 77 ja rapiat.. ja sitten mitä se ny pari £ nappaa maksun yhteydessä... 80€ taitaa olla kimppahuoneen kulungit/naama.. Mutta huutelen lisää kunhan kaiken tiiän...
(Nordea tai OP tarjolla sitten transactiota varten)
Perjantaina varmaan pystyn siirtelemään rahat, riittääkö?
Maksu onnistuu toivotulla aikataululla.
Jos tulee joku äkillinen este lähempänä, niin ainahan tuon oman paikan voi testamentata eteenpäin...
Dodih... Eli selkisi..
Twin = kaksi erillistä sänkyä (no spooning)
Aamupala/ruokailu = voi varata paikanpäältä kun saavutaan
125£ hinta = täti sano, että kannattaa pitää kiirettä..
E: Oli muuten hirmu mukava täti
Sounds like a deal... :
Kyllä passaa mulle kokonaisuudessaan. Haluutko rahat välttämättä tilille vai kelpaako paypal? Sinänsä ihan sama mulle, mut paypaliin pääsen käsisks asap