Kuulin Happyjuicen myyjältä että täälläkin jollain jo jäänyt tulliin ja 600€ sakkoa, Virossa yli 10 000 eli ei kannata sinne tilailla
Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
Kuulin Happyjuicen myyjältä että täälläkin jollain jo jäänyt tulliin ja 600€ sakkoa, Virossa yli 10 000 eli ei kannata sinne tilailla
Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
Viimeksi muokannut Tahvo; 15.04.18 kello 14:44.
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Hei foorumi! Kulunut tovi kun viimeksi olen tilannut nesteitä. Olen hankkinut ennen vapebase.de:stä mutta sieltä tilatessa on aina ollut jotain ongelmia. Ennen sieltä sai myös isoja pulloja nikotiinillä mutta nykyään vain 10ml purteloita. Katsoin että Amazon.de:stä saa tosiaan halvalla nuo tiivisteet mutta mistä nikotiiniä? Minä voin tilata mistä vain ja ottaa riskin kunhan tietäisin mistä. Ei kiinnosta lait. Taas nimittäin menee melkein pari askia päivässä siihen asti että jostain tuota niksaa saan.
Tulee halvemmaksi viikossa varmaan vaikka jäisikin tulliin joku tilaus.
Mistä saa nikotiiniä isommissa kuin 10ml purteloissa?
-
mistä saakaan parhaaseen hintaan nikotiinia? Onko noissa myymälöiden hinnoissa edes eroja?
Niinpä niin. Kaikissa myymälöissä on lähes täsmälleen samat hinnat.
Netistä en oo yrittänyt tilata vaan hakenut Tallinnan reissuilla Happyjuicecta 4.90 e/kpl vahvinta eli 20 %/10 ml 10 purkin paketissa.
Voi elämän kevät. Ei saa pink muleltakaan enää 100% niksaa. Max 20mg, 10ml pulloja. Onneks tuli hommattua noin kuukausi sitten 250ml satasta niksaa. Piisaa hetken.
Tuli tossa toissa viikolla kyllä 500ml 20mg
fhdhdfhdfhd
Viimeksi muokannut jerppuu; 07.10.18 kello 02:16.
IPV 2 Mini
Lemo 2
Magma RDA
Evic Vtc Mini
Merlin RTA
Mistä mä saisin niksapohjaa vanhemmille? Kiitos kun päättäjät teki hankkimisesta näin vaikeeta niin joutuu päivittäin kattomaan röökaajan arkea ja hidasta kuolemaa. Kivijalka niksa taitaa olla aivan helvetin kallista. Ja myydäänkö kivijaloissa ees kunnon modeja, rta:t yms?
Minkälaiset seuraamukset jos tilaan muutaman putelin mixnmatchistä 100mg/ml ja jää tulliin? Oon käytännössä syrjäytynyt yhteiskunnasta joten riippuen seuraamuksista ei kiinosta vittuakaan kunhan saan vanhemmat eroon tosta myrkystä.
IPV 2 Mini
Lemo 2
Magma RDA
Evic Vtc Mini
Merlin RTA
On niitä porukka tilannu ja ei oo hirveesti kuulunu et ois tulliin jäänä ainakaa EU tilaukset. Tietysti jos jää ni siit voi kyl tulla ihan hyvät sanktiot. Kivijaloissa on ymmärtääkseni kyl aika hyvä valikoima erilaisia tuotteita et sielt varmasti löytyy kyl pelit ja pensselit. Ja kyl se kivijalka niksakin halvemmaksi tulee ku rööki pidemmällä tähtäimellä jos ite viittii sotkea maut ja pohjat viel.
Itsehän oon lopettanu vapottelun vuos sitte joten en oo edes käyny kivijalkamyymälässä. Jos 10ml/20mg pullo niksaa maksaa 7e ja sillä yrittää saada 10mg diy nestettä mikä oli mulle aika normi kun siirty röökistä sähköröökiin ni niitähän menee 5 pulloa 100ml satsiin. Se on aika helvetin kallista kun muistelee kuinka halpaa oma DIY oli. 100 ML sai helposti tehtyä jollain 5-10e hintaan.
IPV 2 Mini
Lemo 2
Magma RDA
Evic Vtc Mini
Merlin RTA
Joo en oo itekkää viel kivijalkaan päässy enkä oo suomesta niksaa ostanu ku hamstrasin omiin tarpeisiin 10v eteenpäin. Jos niihin hintoihin vertaa mitä silloin joo maksoi niin onhan se reilusti kalliimpaa mut silti halvempaa ku tupakka. En nyt ihan tarkkaan muista niitä sanktioita mut tais olla kyse siis lähinnä lääkeaine rikkomuksesta ja kait siit voi sakkoja ja pahimmillaan ehdollista saada. Duunikaveri ostaa kans kivijalasta valmista tupakanmakuista mehua ja käyttää jotain mtl settiä siin ni sil kestää se 10 ml puteli melkein viikon. Ja näinhä ne tais itelläki sillon ku alotteli 18mg nesteillä ni päivässä meni 1.5ml. Nyt sitä tosin menee 20 ml 3 mg vahvuisena.
Itse ostin tänään Turusta Eerikinkadulta pari 10 ml:n pulloa 20 mg niksaa. Hinta oli 6,90 euroa pullo.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:59.
Toihan on ihan törkeen kallista. Jos haluaa 100ml diy kamaa 10mg niin maksaa 34.5euroa pelkät nikotiinit. Sähköröökihän on vittu kalliimpaa kun rööki riippuen paljon kulutat nestettä...
Taitaa olla vapottelun kultaset ajat menny eikä niitä enään nähdä.
Ja kyllähän toi lääkeainorikos merkintä kuumottaa, lähinnä nyt vihapäissään kirjottelin.
Viimeksi muokannut jerppuu; 10.10.18 kello 01:50.
IPV 2 Mini
Lemo 2
Magma RDA
Evic Vtc Mini
Merlin RTA
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:57.