Onko nyt varma, ettei sulla ole kahden eri tankin osat tuossa???
Ton tapainen pitäis olla subtankin/toptankin base...
KRST-AC22-2.jpg
Oon :P
Tuolle kuuluu näyttää, sulla on jotain ylimääräistä pohjaosassa kiinni.
IMG_20171123_214206.jpg
Spoileri!
Näköjään. Ei vaan lähde pihdeillä irti vaikka hampaat irvessä vetää. Auttoko kylmään laitto noihin vai muistanko väärin ? Mulla oli tossa se bellcap tai joku vastaava tankin korvike, mikä meni kauan sitten paskaks Oisko sitten siitä jäänyt joku rinkula. Ei muuta keksi
Ahaa. Eli sulla on tuo metallirinkula jäänyt siihen
20160406_133556.jpg
No katoppas joo, nyt asiat täsmää. Kiitos veljet eiköhän se siitä lähde!
Se on sitten kierteillä, ei lähde vetämällä.
Spoileri!
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 09:52.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 09:51.
Edellinen viesti vuoden takaa joten onko epätoivoista saada vastaus? No kokeillaan: onko kellään tietoa kuinka pitkään on näihin saatavilla tehdascoileja? Pari vuotta sitten paniikissa ostin useamman tankin ja niitä on tuolla laatikossa pakkauksessakin. En ehkä vain tiedä paremmasta mutta minulla siis olisi käyttöä tankeille vielä pitkäksi aikaa. Mutta saako coileja kohta enää?
Uskoisin, että niitä vielä saa muutaman vuoden. Sen verran suosittu tankki aikanaan. Kiinassa (FT) näyttää olevan vielä hyvät valikoimat OCC vastuksia, tosin tilaaminen on laitonta, enkä tiedä suomen kivijalkakaupoista onko niissä miten laajasti valikoimaa...
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Kiitos. Toistaiseksi ollut mutta tänään ostaessani pari pakettia sanottiin että pikkuhiljaa poistumassa ainakin kyseisestä liikkeestä. Täytynee hamstara varastoon kun vielä saa.