Tollanen tuli, katotaan tuleeko siitä muuta![]()
Liskolle tuli tänään liskokaveri
IMG_20180420_180059.jpg
pico.jpg
Vähän alkaa jo hapertumaan, mutta noilla on menty nyt vuosi. Noilla mennään myös seuraava vuosi. Ja sitten ajellaan Ferrarilla?
Parit uudet juissit testiin ja samalla pari putelia Slakia adv-käyttöön. Kovat on odotukset tuosta Tobacco Bastardsin litkusta. Täytyy kohta ottaa välityypit ennen tekeytymistä.
![]()
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Testissä täälläkin päässä Tobacco Bastardsia. Päivä tai pari tekeytynyt bourbon versio. Bourbonia tässä ei ole kuin pullon etiketissä, mutta hyvinkin vahva tuhkisaromi noin muuten. Voisi ostaa paria muutakin lisää.
Päivän imaillut kypsymätöntä Light Tobaccoa ja tämä on erittäin lähellä House Of Liquidsin Cigarillosia. Ihan hieman RY4-mäinen mutta melkoisen 1:1 tuosta entisestä Cigarillos Naturalesista. Jatkoon menee. Plussaa myös alhaisesta sekoitussuhteesta ja sitä kautta taloudellisuudesta.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Melkein kaksi vuotta hain kaveria kultaselle Modfatherille, nyt se mätsi -mätsi modi löyty. Eli Black + Gold G-class
DSC_3649.JPG
Coilien buildaaminen nyt purassut kyllä iha kunnolla. odottelen tässä että lisää lankoja saapuisi postiin ja laitan tonne myyntiketjuun postauksen, niin näitä saa ostettua sitten ken haluaa
Lähetetty minun Nexus 6P laitteesta Tapatalkilla
Hyvältä näyttää, ja lisäksi käsintehdyltä! Joku naseva nimi ja ebay? Foorumit tuskin riittää sun käsien nopudelle? Minä en ainakaan näkisi vaivaa, jos en pääsisi johonkin järkevään tuntipalkkaan.
Jooh kyllä tässä on ajateltu kaikkee. Vapingundergroundissa oon kanssa postailu paljon ja jengi tykänny siellä. Ei tässä nyt kuitenkaa ihan hullunlailla rahakiillto silmissä ruveta tekemään tätä. En halua että tää harrastus muuttuu vaa rahan tahkomiseks pelkästään, vaan oon todellaki nauttinu rakennella näitä jotenki helvetin terapeuttista ja aina kun näkee jonkun uuden coilin, niin tekee mieli vaa lopettaa mitä tekee sillä hetkellä ja mennä yrittämään tehä se coili mikä päässää liikku![]()
Tossa vielä muutama lisää
On kyll törkeen nättejä coileja!![]()
Taidot kohillaan kyl, ja kärsivällisyys![]()
Mun coilit on noihin verrattuna "Speshul" osastoa. Hyvä kun valmiista claptonista saan nätin kontakticoilin.![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Siihen on syy, miksi en postaile kuvia omistanitoimivat kuitenkin
ja olen siirtynyt valmis lankaan kokonaan, joten olisi häpiä moisista kuvia laitella.
Jooh eihän valmis langoissa mitää vikaa oo ne ei vaa oo ihan nii hyvin tehty ku koneellaha niitä väsätään ja kun on kiinan lankaa kysessää nii eivät kestä niin kauaa vaa. Tossa vielä tän päivän tuotos alien staggerton joka onnistu vihdoinki hyvin