JES! Äidin rintasyöpä vaikuttaisi olevan sellainen että henki säilyy ja selvitään jopa vain rinnan osapoistolla!![]()
![]()
JES! Äidin rintasyöpä vaikuttaisi olevan sellainen että henki säilyy ja selvitään jopa vain rinnan osapoistolla!![]()
![]()
Kohta pitäis lähteä hyvän ystävän polttareita viettämään![]()
Joku rehellinen ihminen löysi tyttäreni hukkaaman puhelimen, käsittääkseni jossain pasilan suunnalla.
e:Viikon vanha puhelin palautui oikealle omistajalle ja löytäjä sai hyvänmielen lisäksi pienen palkkion.![]()
![]()
Viimeksi muokannut RiMa; 06.07.17 kello 23:49.
Spoileri!
Tänään vuotuinen elatussopimuksen uusiminen. Oli kyllä hyvä sossutäti taikka mitä virkailijoita ne onkaan? Sain häneltä virallisen lapun jossa lukee että lapset on mulla jokatoinen viikko ja toivon sen auttavan jotenkin toimeentulotukeeni. Ehkä auttaa, ehkä ei, mutta on se hyvä että virkailija ei katso sukupuolta, vaan katsoo lasten parasta. Hienoa! P.S. Meillä on vuodesta 2011 asti ollut viralline sopimus jossa lukee että lapset on mulla vaan jokatoinen viikonloppu vaikka ovatkin aina olleet mulla ja lasten äidillä puolet ja puolet. Nyt siis sain virkailijan todistaman paperin tästä että lapset on mulla puolet ja puolet.
40 vuotta tuli tänään mittariin. Tuntuu oikeastaan aika hyvältä.
Tuli näköjään 5 vuotta höyryillä täyteen.
Vähän säikäytti äsken mutta jäi vain säikähdykseksi, siksi humutusketjussa: Vaihdoin äsken akkua Istick Picoon ja siihen akku laitetaan vammaisesti väärinpäin muihin minun modeihin nähden. Meni sitten epähuomiossa väärin ja laite rupes kuumumaan aika helvetin nopeasti, kerkesin onneks aukaista akun korkin ennenkuin mitään sormien polttelua vakavampaa kerkesi tapahtua.
Akku meni samantien pois käytöstä, ei tuota uskalla enää käyttää. Mutta modi tuntuu vielä toimivan, ainoastaan akun korkin joutuu nyt kiertämään tosi tiukkaan ennenkuin antaa virtaa. Erikoista tässä on se että oon aikasemminkin laittanu akun siihen väärin ja mitään ei oo tapahtunut, tästälähtien varmaan muistan tarkistaa että akku on oikein siinä![]()
Heittäisin kyllä modinkin tuossa vaiheessa menemään, mäkin oon useamman kerran ajatuksissani laittanut akun väärinpäin eikä mitään tuommoista ole käynyt. Tai sitten akun wrappi rikki?
Joo ei noin kyl pitäis käydä, oon kerran jos toisenkin laittanu akun väärinpäi ja ainoo seuraus mikä siitä pitäis tulla on se että ei tapahdu mitään![]()
Laita mieluummin kokonaan uudet kuoret esim. tuosta https://www.akkula.fi/epages/akkula....s/13000-SHRINK
Noita on kai joka kivijalkaliikkeessäkin??? Jos sellainen on lähellä??
Viimeksi muokannut arskaxx; 14.09.17 kello 17:34.
Pakkohan tämä on tänne jakaa, sillä nyt on hieno homma. Tutustutin äitini n. 2 vuotta sitten esavukkeiden ihmeelliseen maailmaan. Nyt on höyryttelykin loppunut. Eipä auttanut purkat, inhalaattorit eikä edes lääkitys. Höyryttelyllä onnistui. HAH siitäs saitte höyryttelyn vastustajat. Upea homma!!!!
Lainasin kätevästi omaa viestiäniSen verran päivitystä et asunto saatiin nyt kaupaksi ja uusikin olisi tyhjänä odottamassa. Vielä noita kauppapäiviä hieroa mut eiköhän ne siitä, josko kuukauden päästä pääsis sitten muuttamaankin.
Olihan muuten saatana savotta tämä asunnon myynti, en ihan äkkiä ala uudestaan, kolme ja puoli kuukautta suunnilleen meni oman myynnissä ja kaikenlaista "ostajaa" sitä olikin, huh huh!
Ahdistusta tietty lisäsi tuossa vielä se, että meillä oli hyväksytty tarjous uudesta asunnosta oman asunnon myynti ehdolla.
No, eihän tuo myyntiaika liene pitkä mutta kun tottunut siihen että kun itse tekee asiat "niin se on silloin valmista kun haluaa" ja tässä tapauksessa joutuu vaan odottaa ja odottaa ja odottaa kun ei voi itse vaikuttaa oikein mitenkään.
Mutta nyt siis voiton puolella, viimeinkin, huh huh![]()
Oujeah, ens-viikon jälkeen tulee olemaan rengas rumba ohitte👍 sillon tulee yli kuuden sadan auton renkaat vaihdettua yksin💪
Ei oo enää paljoa jäljellä talvirenkaiden asennuksia ensviikolla, varmaan yli viidensadan auton renkaat vaihdettu, vielä on vähän yli sadan auton renkaat vaihtamatta😥