Toihan oli ihan asiaa, mutta väärässä ketjussa. Jospa joku siellä siirtäisi.
Toihan oli ihan asiaa, mutta väärässä ketjussa. Jospa joku siellä siirtäisi.
Kun tuossa näyttivät jo määrät menneen sekaisin, niin voisihan tuon asian nimenomaan siellä terveysvaikutusketjussa selkosuomentaa :
Olisiko mahdollista saada uusien viestien yhteyteen namiskuukkeli josta pääsee suoraan siihen viestiin, joka on ensimmäinen lukematon viesti kyseisessä ketjussa?
(Uusimpaan viestiinhän pääsee oikeasta reunasta, mutta osa ketjuista on niin suosittuja, että se ensimmäinen lukematon viesti saattaa olla kolmanneksi viimeisellä sivulla...) Ymmärtääköhän tuosta selityksestä nyt yhtikäs mitään? :-[
Mulla on sivuille tullessa normitapa klikata "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit.". Ketjuja tulee esim. kolme sivullista ja niistä poimin kiinnostavat aiheet välilehtiin. Joskus aiheita on niin paljon, ettei viitsi välilehtiä avata kymmeniä, vaan luen kymmenkunta ketjua ensin ja jatkan poimintaa ja luen taas. Sitten sama uudestaan alusta eli klikkaus "edellisiin" ja taas katson, onko lukurupeaman aikana tullut uusia kiinnostavia viestejä, yleensä on.
Nyt olen huomannut, että uudestaan klikatessa "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit." onkin pitkään listaan loppupäähän, siis vanhempaan päähän, tullut näkyville viestejä, joita ei aiemmin ole näkynyt. Ensimmäisellä kerralla sivuille tullessa ja klikatessa niitä "edellisiä" ei olekaan tullut kaikkia näkösälle. Sivujen moottori ei ole siis niitä minulle tarjonnut heti, vaan myöhemmillä klikkauksilla. Sillä ei ole väliä, mitä selainta käyttää.
Onko joku muu todennut vastaavaa?
Mitä eroa on vaihtoehdoilla "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit." ja "Kaikki lukemattomat aiheet"? Itse olen tottunut käyttämään ensimmäistä.
Vanilla forum on hyvä ja poikkeaa näistä vanhanaikaisista foorumeista edukseen. Harmi vain että kunnolla käännetty suomenkieli ei kuulu kieli valikoimiin ainakaan vielä.
En tiedä, onko tämä sivuston vai puhelimen (E7) ongelma, mutta kiusallinen kuitenkin ja jos jollakulla on ratkaisu, olen kiitollinen.
Siis luurilla palstaa selatessa selain (Opera Mini) avaa satunnaiseti seuraavan ketjun eikä sitä, mitä klikkaan. Kohdistus pielessä jollain tavalla. Muutama ensimmäinen yleensä osuu, mutta sitten alkaa heittämään.
Tykkäys nappula tännekkin. Toimii esim. Pakkiksen foorumilla hyvin. Parempi tietysti jos olis tykkää ja ei tykkää namiskat.
Sivustoa on nyt päivitelty rankalla kädellä. Tähän ketjuun voi jättää risuja ja ruusuja.
no tuhat kertaa selkeempi, helpompi hahmottaa asioita.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."