Mitä heittää syyksi jos apteekintäti kysyy, että mihin käyttötarkoitukseen tulee
Lävistyksen tekoon?
Kaveri oli nuuskatykikisi käynyt ruiskua kysymässä apteekista, ja olivat siihen suhtautuneet melko kielteisesti mutta myyneet kuitenkin lopulta.
On se kumma kun narkkauskäyttöön myydään neuloja ja ruiskuja, mutta sitten jos ovat tulossa johonkin muuhun käyttöön niin on ihmeen hankalaa..
sano että meinaat piikittää hasaa koko rahan edestä
itse sanoin täyttäväni sähkösavuketta
Hyvin avuliaita ainakin olivat kohdallani.
Kysyivät että mihin käyttöön sanoin että PG ja VG nesteiden ruiskutukseen cartoihin. Tiesi heti minkälaista PG ja VG olivat viskositeetiltaan ja nesteen juoksevuudelta. Antoi heti oikeita ruiskuja (1, 5, 10ml) ja neuloja josta VGkin menee läpi. Ei kattonu pahalla eikä muutakaan.
Tämä siis Porvoossa uudessa apteekissa.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
oho, mukava että jossain on osaavaa apteekkihenkilökuntaa.. aikanaan nuuskan käyttöön ruuttia kun haki niin joskus sai joskus ei. tai sitte vaan sanot että herskaa pakko tykittää, ja mielellään vähä isompia neuloja kun mulla on vähä paksut dosaget. kyllä pitäs löytyä eikä turhaa kysellä
Helsingissä on ainakin nihkeä saada ruiskua + neulaa sähkötupakin täyttämisen varjolla. Ainoa paikka mistä olen saanut on Itiksen apteekki siinä cittarin käytävällä. Muut sanovat kiltisti ei voi myydä tai käy yliopistolla tms. Onneksi tuolla yhdellä pärjää.
No toi mun juttu ei kyllä ollu mikään tsoukki, kävin kerran neuloja ostamassa ja sanoin että tuuppaan hormoonia kroppaan niin sain ostettua laatikkokaupalla neuloja sekä ruiskuja, ostin laatikollisen eli sata neulaa ja sata ruiskua ja maksoi jotain 18€. Oisko sit myyny kun olen oikeesti tota salia harrastanut, mutta ostin muuhun tarkoitukseen kun hormooneihin, ja kuka oikeesti työntää 20g neulaa perseeseen, en ainakaan minä.
Varsinkin, jos on tylppäkärkinen.
KGO & Twist
Ei voi olla koskaan varma siitä, millä porukka itseään persaukseen tykittää.
KGO & Twist
Miksi ihmeessä apteekit hannaisivat ruisku/neulakauppaa? Niitähän jaetaan ilmaiseksikin: http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedo...euvontapisteet toki pitää olla vaihturi. Sen saa kadunvarren sähköjakokaapin takaa. Varo sormiasi.
Mä en ole jaksanut mennä apteekkiin selittelemään,eikä onneksi tarvitsekaan,kun muija raahaa töistä noita neuloja.Dual coil:it täyttyy mukavasti.
On ollu pidempään todo-listalla parempien ruuttien hommaaminen.
Tätä lukiessa alkaa mietityttämään, että kannattaako kuitenkin keksiä joku tekosyy...
Mutta taidan silti marssia rehellisin paperein apteekkiin. Jos eivät myy, niin uhkaan ostaa tupakkaa ja polttaa sitä apteekin oven edessä kunnes vartija raahaa pois.