Origen Little.
Mukana myös bf pinni jos vaikka squonkkailusta innostuu.
Origen Little.
Mukana myös bf pinni jos vaikka squonkkailusta innostuu.
Hyviä ehdotuksia, kiitokset kaikille. Laitoin Derringer-kloonin tilaukseen kiinanmaalta, sillä varmaan saa testailtua onko drippailu ylipäätään mun juttu ennenkuin menee ja investoi isommin.
Mitä hemmettiä on squonkkailu ja tarvitsenko mä sellaisen?
Tuli tilattua
Diablo RTA Tank STYLE RDA REBUILDABLE DRIPPING ATOMIZER-Black/SS/Blue
0,32mm 18,2 Ohm/m Kanthal A
Helkkarin ebay, ei pitäs mennä sinne. Saa nähä miten käy noiden kanssa Montahan kieppiä sitä laittais terän ympärille, 5?
Noniin, Diablo-kopio saapui eilen. Yllättävän nopeasti kiinasta. Tuota yllämainittua kanthalia käyttäessä huono kiristää coilit kiinni. Sattuu nuo ruuvit olemaan sellaisia V-muotoisia toisesta pästä että ohut lanka tuppaa katkeamaan. Sit jos sitä ei kiristä pohjaan asti ni heiluu. Täytyy löytää tuohon joku ratkaisu. Nyt tein dualit 4 kieppiä 0.67 ohmia ja 20 wattia sisään, silmät tippuu päästä noilla mun nesteillä, liikaa throat hittiä. Tässä Diablossa ei ole ilman säätöä. Mikähän ton aiheuttaa ton throat hitin, mulla on Melo 3 mini tankki jolla tulee samanlainen throat hit mitä nyt tällä diablolla. Kangertech subtankilla tätä ei tuu, subtank on singlecoil ja melo ei ole rba, joku normi ato paikallaan. Samat nesteet. Täytysköhän pudottaa niksaprosenttia kolmeen, nyt on 5 ja 8 välissä, kun tohon mouth to lungiin opettelin normaalin ns tupakoinnin sijasta eli poskesta keuhkoon. Kummin päin vaan tekee subtankilla niin ei tule throathittiä ja sitä ei tarvi ollakkaan.
E: Ja tuo Diablo välillä laskee läpi, mutta taitaa olla viallinen wickaus(coilit liian lähellä ilmareikiä) pitää tehä uusiksi ja paremmin kunhan vapetalolta tulee mujit laatikkoon.
Mistä sais tilattua isomman määrän (edullisesti) alien ja fused clapton lankoja? Vähintään 10m rullissa, tai vaikka 100m, jos halvalla lähtee.
Aitoa alien lankaa ei taida saada kuin jonain 20cm pätkinä tai 10kpl coili rasioina. En oo ainakaan törmännyt paljoa pitempiin/isompiin pakkauksiin. Ei oo kiinan pojat viel keksineet kunnon laitteita sen kiertämiseen. Kumman väljä muutenkin toi alien langan "käsite". Välillä törmää pelkkään 0,3mm x 0,8mm + 32ga, jota kutsutaan alieniksi. Taidat kuitenkin tarkoittaa 3x26ga +32ga tai vastaavaa.
Ja tota fused claptonia taitaa olla vaan 3m/5m rullissa
Joo ja eihän se alien oo ku fused claptonia jossa uloin lanka on kieputettu toiseen kertaan sen kurvin aikaan saamiseksi. Ei se oo mitenkään vaikeeta ite tehä. Mut rullana sitä ei tosiaan saa mistään. Ja kunnollista fused claptoniakin saa metästää urakalla. Kiinan fused claptonit tuntuu olevan kaikki tiukalla mutkalla et ne joutuu oikomaan jos haluu suoraks, mutkaisena ne ei oikein omasta mielestä pelitä hirveen tasaisesti. Geekvapella on paras mitä oon löytäny ja sitäkään en oo löytäny ku 3m rullina. Mut pikaisella googletuksella en sitäkään löytäny ku rosterina.
Otin ens hätään varaston viimeiset 2 rullaa tuota: Alien wire 0.3*0.8+32GA | Sauhuke
Eihän tuo tosiaan ole alienia nähnytkään, mutta on muuten ollu tasalaatuista ja hyvää lankaa. Tuota kun sais jostain 100m rullan, niin pärjäilis vähän aikaa.
Löytyisikö Wape Mesh companyltä passelia?
http://www.vape-atomizer-mesh.com/pr...yle--Wire.html
Kaikki epäoniistuu jotenkin.
Juu. Onhan toi ihan hyvää ribbonclaptonia(?) itekki tulee tollasii aikapaljon käytettyy jos ei jaksa alkaa ite väsää. Kiinasta saa 10 metrin rullissa tollaista: https://www.fasttech.com/products/0/...g-wire-for-rba . Hyvin on itellä pelittäny ja coilit tuntuu kestävän hyvin ajan kanssa.
Täytyypä laittaa nuo kaksi edellistä linkkiä suosikkeihin. Tuota Vape Mesh Companyä etsiskelin koko aamun, mutta en muistanut firman nimeä.
Hei. Olen nyt niin hukassa, että tarvitsen apua. Tarkoituksena olisi saada 1.5ohmista teräslankaa Cubis Pro BF RBA päähän. En osaa löytää/ostaa oikeanlaista niin osaisiko joku näyttää oikean suunnan? Pumpuliakin ilmeisesti tarvitaan ?
Teräslankana (SS316L) pitäisi melkeinpä olla 30AWG (0.25mm) tai 32AWG (0.2mm), jos haluat 1.5ohmisen vastuksen värkätä.
30AWG (10 kieppiä): Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
32AWG (6 kieppiä): Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
Elikkä Kanthal A1 niin 28g ja jos tosiaan haluut et on teräst niin viel ohkasempaa eli se 30g tai 32g niinkun yllä mainittu Mielenkiinnost kysyn et miksi juuri teräs?
Olen höyrytellyt vuodesta 2012 ja silti tunnun olevan melko pihalla kyseisestä scenestä. Olen nyt käyttänyt Cubis Pro:ssa LVC Clapton 1,5ohmin atomisaattoreita 12watilla. Silloin kun ostin itselleni kyseisen modin kokeilin nikkeli ja titaanivastuksia lämpömodilla ja ei sitä pystynyt käyttämään, suu paloi ja henkeen otti niin hemmetisti. Sitten kokeilin paketin mukana tullutta 1,5ohmin vastusta ja sen höyry tuntui kurkussa mukavalta, niin olen niitä käyttänyt sen jälkeen vallan. Ja olen käsittänyt, että teräslanka on syy sille, miksi se tuntuu mukavalta. Voin olla täysin väärässä, joten saa korjata jos olen väärässä.