Tässä kuva ralliraidoista.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Tässä kuva ralliraidoista.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Ammit 25 tulossa, jotenkin oli arvattavissa.
https://www.geekvape.com/project/ammit-25-rta/
Löytyy jo videokin,
Toivottavasti ehtii edes johonkin Suomikauppaan ennen lakimuutoksen voimaantuloa, vaikuttaa nimittäin vähintäänkin lupaavalta laitteelta.
Edellinenkin sinkku-Ammit on edelleen päivittäisessä käytössä!
Jokusen viikon ollut käytössä ja vuotaa takuuvarmasti jos unohtaa tankatessa sulkea nesteensyötön. Pumpulista on tarkka jos on noob ja yrittää fyllätä kuilun pohjaan asti - täytyy itse kokeilla täällä neuvottua jos helpottaisi. Aika janoinen tapaushan tuo on kun sille päälle sattuu. Eiköhän se tästä lähde sujuun.
20170629_144218-1.jpg
Posti toi aamusella Ammit 25:n, ja pikaisen muutaman tunnin testauksen jälkeen sanottakoon yksi sana: JATKOON! Helppo rakennettava, Geekvapen tuotteista poiketen ilmansäätöä kehtaa nyt jopa käyttää ilman raivostuttavaa puhallinsoitinorkesria muistuttavaa soundia, nesteensyötön säätö sopivan jämäkkä, makua antaa hyvin.
Voi olla ettei ehtinyt ajoissa myyntiin. Olikohan et ennen toukokuun loppua myyntiin tulleita lainvastaisia laitteita sai myydä vuoden loppuun asti. Toiki on tosin 2 millin tankilla (nimellisesti) ni en varmaks osaa sanoa. Kannattaa ehkä soittaa liikkeeseen/laittaa spostia ja kysyä.
Joku paremmin tietävä voinee korjata
Tänään tuli Ammit 25 postiin, vielä kun kerkeis hakemaan