Sivu 379 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 279329369375376377378379380381382383389 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,561 - 7,580 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

Höyryttelijä

Sijainti
    Jyväskylä
    Singpostilla tuli ainakin obs engine ongelmitta alle kahdessa viikossa, ehkä mulla kävi väin hyvä säkä sitten.

Mullekkin tulleet singulla normaalisti, ihan ongelmitta.
    Onko kellään kokemusta FT:n nestepulloista ? Mielellään se 100 ml vetoisia sais olla.
    Ainakin nuo 50 ml vetävät muovitippanokkapullot on olleet mun mielestä hyviä ja kestäviä.

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Onko kellään kokemusta FT:n nestepulloista ? Mielellään se 100 ml vetoisia sais olla.
    Ainakin nuo 50 ml vetävät muovitippanokkapullot on olleet mun mielestä hyviä ja kestäviä.
    Mä tilasin 15kpl semmosia läpinäkymättömiä 100ml pulloja joissa pieni punainen korkki. Ihan asiansa ovat ajaneet, mutta pieni korkki hukkuu helposti.
    Tommosia: https://www.fasttech.com/products/0/...liquids-5-pack
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Näitä mulla käytössä. 100ml ja 50ml. Tyytyväinen olen. Tosin jos 80vg+ niin saattaa olla parempi leikata päästä pois vähän lyhyemmäksi, avatuu aukko jolloin liruttaa paremmin.
    https://www.fasttech.com/products/0/...liquids-5-pack

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Näitä mulla käytössä. 100ml ja 50ml. Tyytyväinen olen. Tosin jos 80vg+ niin saattaa olla parempi leikata päästä pois vähän lyhyemmäksi, avatuu aukko jolloin liruttaa paremmin.
    Täältä myös ääni noille pulloille, 100ml versio ollut käytossa muutaman kuukauden ja olen tykännyt kovasti.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Näitä tilaukseen siis, ehkä parempi että on isommalla korkilla. Kiitos vastauksista
    E: 3.39$ jäi hintaa viiden setille kun otin useamman kerralla, ei paha hinta.
    Viimeksi muokannut M.Kane; 25.04.17 kello 18:48.

Höyryttelijä Yarbalest's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Finland Express ePacket nyt kahdella tilauksella testattu. Lähetyksestä saapumiseen molemmilla alle 10 päivää. Aika hyvin, tulee käytettyä jatkossakin.

Höyryttelijä

Höh. Nyt ne lähettivät tuon Singpostiin jääneen paketin uudestaan. Singpostin kautta tietenkin. Hyvä tästä tulee. Olisinpa tajunnut noita pienellä korkilla varustettuja pulloja ostaa samalla. Olen käyttänyt tollaisia https://www.fasttech.com/products/30...liquids-5-pack. Tuo painettava suukappale on omassa käytössä osoittautunut huonoksi. Tuppaa pulpsahtamaan välillä tankkia täyttäessä irti ja sotkuahan siitä tulee(varmaan omaa huolimattomuutta).

7.4 tilattu paketti saapui tänään 25.4 China postin kautta. Taisi olla nopein Kiinan tilaus meikäläisen osalta tähän mennessä.

Höyrykonkari pirate's Avatar

Sijainti
    Kateissa
    Avocado style vehkeitä ei enää myynnissä
    .....tai sitten ei.®

Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Avocado style vehkeitä ei enää myynnissä
    Huomasin saman. Mikähän mahtaa olla syynä. Yksi löytyy noista ja mahtava vehje.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jartu Näytä viesti
    Olen käyttänyt tollaisia https://www.fasttech.com/products/30...liquids-5-pack. Tuo painettava suukappale on omassa käytössä osoittautunut huonoksi. Tuppaa pulpsahtamaan välillä tankkia täyttäessä irti ja sotkuahan siitä tulee(varmaan omaa huolimattomuutta).
    30ml on mulla erilaiset päät kun tuossa.
    Mulla 50 ja 100ml ei koskaan tulpahtanut, user error?
    Ei se painamalla liikaa parane. Silloin voi käydä niinkuin kerroit.

Ei tuolta Fasttechista varmaan kannata tilata mitään akkuja sisältävää kun tulee vissiin jollain purjelaivalla. Zelos ollut kuukauden matkalla ja nyt meni vielä tulliinkin. Kympin verran siitä piti alveja maksaa. Muut tilaukset on kyllä tullu nopsaan nykyisin, ei ole mennyt kuin reilu viikko.

Höyryttelijä

Sijainti
    Jyväskylä
    Täytyy taas kehua tuota Finland express ePacketia, MKWS:n coililajitelma tuli tasan viikon päästä postituksesta, katsotaan kolahtaisiko VGOD-klooni jo huomenna postilaatikkoon

Toimii kyllä hyvin tuo ePacket. 30.4 lähti paketti matkaan ja tänään noudettavissa.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Ei tuolta Fasttechista varmaan kannata tilata mitään akkuja sisältävää kun tulee vissiin jollain purjelaivalla.
    Samaa mieltä. Oma tilaus(joka jo kerran kävi moikkaamassa Singpostin tullia ja lähetettiin sittemmin uudestaan "with a proper shipping way"), jäi taas Singpostin tulliin. Saas nähdä, mitä nämä toimitusketjun huippuosaajat seuraavaksi keksii. Tosin tilauksesta ei ole kuin pari kuukautta, ettei sikäli voi vielä vaatia liikoja.

Edit. Oho..olin väärässä. Tiedustelujen jälkeen selvisi, ettei paketti jäänytkään uudestaan tulliin. Se nyt vain sattui olemaan yli 2 vko:a "information received" tilassa. Nyt se on tuloillaan

Edit2. Tilauksesta 67 päivää ja perillä.
    Viimeksi muokannut Jartu; 19.05.17 kello 21:36.

Höyrykonkari Silveri's Avatar

Sijainti
    Tornio
    Näyttää äitienpäivä kampanja jo alkaneen eli koodilla ILOVEMOM -10% kaikesta.

Höyrykonkari

Sijainti
    St.Michel
    Pitää antaa kyllä Fasttechin asiakaspalvelijoille taas isot plussat takuuasioiden hoidosta. Vähän kun itse näkee vaivaa ja muistaa hyvät käytöstavat, homma toimii ilman ylimääräisiä kustannuksia...Kiinaankin päin.

Höyrykonkari

samaa mieltä vaikka ensin yrittivät tarjota store credittiä paluupostin korvaukseksi ja kertoivat sen olevan palautuspolitiikka

Höyrypää jorpakko's Avatar

Sijainti
    Siilinjärvi
    Perhana, nyt näyttäis siltä että ensimmäinen milloinkaan FT:n tilaus jäi tulliin. Juurikin ePacketti jossa 5 lootaa baby beastin atoja.
    Kaipa se pitää nyt noista verot maksaa, kun on kolmen tonnin edestä roinaa tullut jo läpi...

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •