Pistänpä minäkin muutaman räpsyn omasta. Tykästyin tuohon klooni Kennydy Tricksteriin kyllä täysin. Enimmäkseen tulee sinkkuna käytettyä. Tuossa myös syvä kaivo ja ilmansäätöjä löytyy monipuolisesti.
Pistänpä minäkin muutaman räpsyn omasta. Tykästyin tuohon klooni Kennydy Tricksteriin kyllä täysin. Enimmäkseen tulee sinkkuna käytettyä. Tuossa myös syvä kaivo ja ilmansäätöjä löytyy monipuolisesti.
Eikös tuossa ole demolition cap joka ei oo vakiona?
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
#cream_ass_lyfe
Juu, toinen taas on täysin lasinen cap, joka jäi kuvasta, mun mielestä liian ilmava single käyttöön, siinä on sivuilla isot ilmaslotit, toimii se kyllä tuplacoileilla hyvin. Tuommonen samanlainen kuin kuvassa.
Eli tämä klooni kyseessä: http://www.3fvape.com/rebuildable-at...ter&results=19
Viimeksi muokannut M.Kane; 30.03.17 kello 08:15.
Tommosta oli tuolla vapegeekin sivuilla:
"The Drone BF has been delayed again. The reason is the first batch of anodising for the devices was not up to standard, and Lost Vape had to start the whole re-anodising of the parts again. We understand that delay is frustrating for everyone, including us at Vape Geek, and we don't take it lightly. The final word is the first batch finally will be shipped to us before the end of next week, and we will be dispatching them on the same day of delivery. Our order will be sent to us from China at the soonest, so you still be able to be one of the first to own the Drone.
Please accept our apologies for the delay, but it's out of our control."
Eli ongelmia, ylläri..?
Respektit Lost Vapelle. Tuohan on ihan positiivinen juttu että jos ongelmia ilmennyt niin ne fixataan ennenkuin kuluttaja saa ne.
Huomasin tuossa, että Oumierin Wasp Nano Minin mukan tuli bf-pinni, niin aloin miettiä josko sille löytys mitään hyvää käyttöä..
Onko nykyään jo tarjolla toimivaa bf-boxia, joka ei kuse liitoksistaan? Pienestä koosta, SS-lämmönsäädöstä ja 40W:n tehoista plussaa.![]()
Hcigar VT Inbox (DNA 75) on helposti saatavilla ja ihan käypä vehje hintaisekseen. Plussaa erittäin helposta ja siististä täytöstä, vuotamattomuudesta ja yleisestä toimivuudesta, koko on ok vaikka vois olla kapeampikin ja miinusta sitten rämisevistä luukuista ja heikkotehoisista magneeteista. Olen käyttänyt tätä pari kuukautta tyytyväisenä, vaikka kyllähän mä SVA:n haluisin.
Drone on napattavissa jos jotakuta kiinnostaa-> https://www.youvape.fr/home/2141-dro...-lostvape.html
Ei se kai huonompi ole, hieman vaan arvokkaan puoleinen![]()
Juu ei varmasti toiminnaltaan huonompi, mut mun mielestä vaan aivan perkeleen isokokoinen ja vähän jotenkin viimeistelemättömän näköinen tuon hintaiseksi laitteeksi, ehkä tuo rosteri saa sen näyttämään halvalta, helpolla ja nopeasti kasaan väännetyltä. No, tän jälkeen en enää itke tästä, lupaan.![]()
On melkonen möhkäle. Taidan siirtyä mtl puolelle tuupparinkin kanssa, niin paljon on noita pikkusia tullut tyrkylle Kiinasta. Nimiä nyt just muista, mutta mm NoNamen vehjeksiäkin useita yms. Mennään tuolla squeezella jatkossakin, niin ei tarvitse joka vko olla ostamassa jotain "parempaa"![]()
Squeeze + Origen Littlehän on makusteluun parhautta ja koko kombo alle kolkyt taalaa.
Ei se maku paarane vaikka hintaan lisäis satasen tai kaks.
Mitäs mieltä raati on Kangerin Dripbox 160:sta? Onko hankinnan arvoinen?
Itse tuota pitkään harkitsin, pulloja menee ilmeisesti reilusti. Ja kieltolain tullessa voimaan haluan että ns. normi 10ml pullot menevät suoraan. Jäi tuo siksi hommaamatta. Drone houkuttelee nyt, varsinkin jos siihen menee normipullot.
Voit kyllä unohtaa tuon normipullo hömpötyksen![]()