No, täytyypä täräyttää tuo uusin sisuksiin kuitenki ja tutkia.
No, täytyypä täräyttää tuo uusin sisuksiin kuitenki ja tutkia.
Voisko tähän samaan lankaan sijoittaa keskustelun tulevasta Smokin AL85:sta, AKA Alien Babysta?
Tämähän löytyy monestakin paikkaa jo pre-orderina, niin kittinä TFV8 Baby Beastin kanssa, kuin ihan pelkkänä modinakin. Suuri kysymys vielä tässä vaiheessa on kuinka 25 milliset atot tuohon asettuu, Smok julkaisi ainakin IG-tilillään kuvan jossa nokalla oli täysikokoinen TFV8, ja oli siinä vielä pieni rako jäljelläki .
Huomenna alkaa FT:n uudenvuoden alennusmyynnit koodilla "REDPACKET", (-20%) joten ajattelin tämän laittaa joko kittinä tai modina tilaukseen
Heh
Tuota noin. Kylläpä nämä smok alienit on hyviä. Meinaan itselläni on niitä jo 3 kappaletta.
Tosin on minulla muitakin esim tulossa on skyhook ja minulta löytyy h-priv ja noiden lisäksi vielä esim DNA200 sekä DNA 250 laitteita ja löytyy 4 putki mallista ja pari muuta vielä.
Joten pitäisi jo alkaa rauhoittumaan ja lopettaa noiden hankkiminen
Mutta olen keräillyt vain pahan päivän varalle sekä kun ei tiedä kuinka tiukka siitä kieltolaista oikein tulee.
Mutta vapetus on in
ja niinkuin sanonta kuuluu :
Do not give up
Smoking is dead
Vaping is future
Future is now
Do not give up
Smoking is dead
Vaping is future
Future is now
Mielestäni kyllä. 4kpl täällä ja ainut ongelma ensimmäisestä musta/kulta mallista maalien kariseminen, muut on ok.
FT:llä REDPACKET hintaan $44.10
Mulla vasta muistaakseni 2-3 viikkoa ollut käytössä musta Alien. Ei oo lähtenyt värit eikä muutakaan ongelmaa. Lämpösäädöllä ei pärjää DNA modeille lainkaan, mutta hintakin on toki aivan eri. Wattisäädöillä mulla on toiminut ihan hyvin tämä. Akkujen kesto on myös ihan hyvä.
Kaksi Alienia pöydällä. Jos ei mitään mullistavaa uutta ilmesty niin seuraavakin on Alien.
"Not a bad life really"
Helpotuksen huokaus että 25 milliset tankit menee, ehdin nimittäin jo tilata ennakkoon itelleni ison Supertank Minin, ennenkuin pikku-allu ehti ees Kiinasta lähteä😂
Tuli tilattua HJ:ltä Smokin Alien setti nyt viikonlopun -10% alella vanhan Kangerin subox minin tilalle jota jo pari vuotta käytetty.
Hyvä juttu 👍.
Kylläpä lähtee tömäkät höyryt suboxin jälkeen tästä Smokista . Nestettäkin kuluu vähän toiseen malliin .