"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Olenkos minä siis vaan hävittänyt makuja turhaan taivaan tuuliin kun oon pitänyt korkit auki pari viikkoa aina..? Damn... Makuna esim. lempeä RY4 double. Tämänköhän takia maku tuntuu ehkä hieman laimealta vaikka olen laittanut tiivaria sen verran kuin keskimäärin suositellaan...
Tilaamani tuotteet ssapuivat tontille toissapäivänä. 70/30 VG/PG 12 mg pohjaneste ja PA RY4 Double-maku. Tein sekoituksen 90ml/10ml.
En enään voinut olla kokeilematta. Siis tänään.
Toimii.
Mopollani (laitteellani) jo nyt maut kohdallaan...kiitos vinkistä.
Rouva, sekakäyttäjä, analogisia ja höyryttelyä, pitää myös mausta.
Itselleni tuo 70/30-tuntuma on jotenkin vieras, onkohan se nyt se "kurkkutuntuma" kun vaan tuntuu niin mitättömälle...taidan seuraavan isomman sekoituksen tehdä 50/50-pohjalta. Tuota 70/30 kun ei oikein tahdo "tuntea".
Mutta maku on hyvä. Miellyttävä ja täyteläinen. Täydet pinnat siitä. On mun maku, ehdottomasti.
Nyt on käytössä sekä tuo "Vihreä Mallu", että oma sekoite, käytän niitä ehkä 50/50 periaatteella, kahdella eri tankilla ja homma hallussa. Komeita kumpupilviä lähtee tuolla uudella kamalla. Visuaalisesti palkitsevaa, mutta periaate oli kuitenkin lopettaa analogiset. Ja loppuhan tuo on jo ollutkin. Tulee olemaankin. Puoli bonuspistettä pilvistä.
Kaikki siis hyvin, ei minkäänlaisia vaikeuksia edelleenkään. Makuaisti totaalisiseti parantunut, joka päivä löytyy uusia makuja. Puhumattakaan kaikista uusista hajuista, hyvistä tai pahoista...jopa kokonaan uusista!
Elämäni viisain päätös kokeilla sähkösavuketta. 100 eri tapaa kokeiltu aiemmin, turhaan. Nyt loppui ekoihin höyryihin. Kiitos kaikille myötäeläneille ja avuksi olleille!
P.S. Tämä on "Aloittelijan ensitunnelmat"-ketju...missä menee aloittelijan ja kokeneemman käyttäjän raja?
P.S.P.S. Mamma pyysi muita hyviä makusuosituksia tyyliin RY4 Double, eli mietoja mutta täyteläisiä makuja...ei makeita, vaan täyteläisiä... Saa siis suositella.
Mulle maistuu tää paremmin kuin tuplaryynänen
Special RY4 by defuncta | VapeTalo.com
Onkos jollakin muuten suositella piippumallin modia. Itse kun tuota piiputtelua varsinkin kalastaessa ja wanhalla matkamersullamme ajellessa olen tupannut harrastamaan ja se edelleen istuisi hyvin käteen ja karvaiseen, parrakkaaseen siis, flanellipaita-maastopuku-lierihattu-ulkomuotoon...
Kirkkaan, lämpimän kesäyön kalareissut kun on tuossa aivan nurkan takana luuramassa..Jallunmakuisina...
Joyetech Elitar 75W mod-kit teho-/lämpösäädettävä
Tai
SMOK Guardian SubKit 40W MOD-Kit Helmet Nano
Tämän nokkaan Urdun ehdotuksen mukaan vaihtoehtosesti Kayfun Mini V3:n jollain ~1.5ohm setupilla, niin pitäs akkukestokin olla kohtuullinen.
Tällä hetkellä ei tietääkseni saa suomesta mistään muualta kuin FlavourGuys:ilta ja sieltäkin on nyt loppu, mutta lupasivat, että tulossa on: https://www.flavourguys.fi/tuote/byo-nutzilla/
p.s. Ensimmäiset 10 pulloa varattu mulle
Edit: kommentti tiedusteluun: Koska tulossa täydennystä BYO Nutzilla varastosaldoihin?
Vinkki kolme
Jos isompi määrä kiinnostaa jotakuta noita FA myrkkyjä suosittelen tätä pajaa
http://www.flavourart.co.uk/tobacco-flavourings.html