V8-T8 atoilla ainakin isossa pedossa kestää jonkin aikaa, että tuottavat hyvin makua. Jos ei irtoa 130-150W makua ilmat täysin auki, kokeile 100w ja ilmat puolille tai 70w ja ilmat lähes kokonaan kiinni. Näin ainakin itselläni. Q4 atoista en tykkää enkä aio edes kokeilla X4 atoja. Pitäisi kokeilla noita T10-atoja.
No kun vasta pääsin kehumaan että ei näissä baby atoissa ole sattunut yhtään huonoa noin.10 käytetyn aton aikana niin johan nyt tulee!
5 atoa jo peräkkäin jotka kestäneet päivästä pariin tuntiin ennenkuin alkaa palanutta puskemaan, 1 kpl t6 ja 4kpl x4 joista viimeisin kesti n.30minuuttia, kostutus on tehty huolella ja liikaa ei ole tehoa tarjottu,ovat myös 3 eri paketista että ei voi yhtä tiettyä erääkään syyttää, voi vittu sanon minä!
Voisko mennä kylmien ilmojen piikkiin->liian jäykät kiisselit.
Mää mitään tiedä, kunhan huutelen täältä takarivistä.
Spoileri!
Aloittelijan kysymys: Sopiiko tätä käyttää myös pieniwattisemmissakin vehkeissä (20-50)? Kangerin topboxiin mietin uutta/laadukasta tankkia.
Voi vaan näyttää ihan vitun tyhmältä joku TFV8 topboxin nokassa, ihan näin ohimennen sanottuna. Kannattaa kattoa ne mitat ja miettiä uudestaan onko niin fiksu idea.
Moi!
Eka postaus tänne foorumille, ehkä vähän hölmökin, mutta menkööt. Kysyvä ei tieltä eksy
Osaisiko joku sanoa, mitä matskua näiden rba päiden coilit on, kun en oikeen ole saanut mistään selville? Kanthalia?
https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...fv8&results=18
sekä tämä, joka minulla onkin käytössä, kun tuosta aijemmasta (tuo ylempi) hajosi tuo tolppa, joka taitaakin olla yleinen ongelma.
https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...fv8&results=18
Mitä matskua toi lanka siis on, kun haluttaisi ostaa samanlaista, kun siihen aika tyytyväinen olen ollut. Vai ostanko vain SS lankaa, kun sekihän käsittääkseni sopii wateilla ajoon?
Smokin sivulta lainatussa kuvassa näyttää olevan kanthal mainittu rba-pään yhteydessä
SS lanka käy myös wattiajoon..
2016-07-01-18_09_137582.jpg
Okei, eli taidan tommosta clapton kanthalia tilailla ja ehkä SS lankaa myös, niin voi ruveta itse treenaa coilien pyörittelyä.
Kiitokset teille molemmille!
violetti smok GX350 kit näyttää awesome
Viimeksi muokannut masonlvvy; 14.02.17 kello 03:31.