Itse Modi on siistein näkemäni piippu mallin modi jota olen koskaan nähnyt, hyvä muotoilu.
Tämä on luotu Piippu faneille, jotka haluavat aloittaa vapottelun.
Yhden napin painikkeen käyttö kestää jonkin aikaa oppia, mutta kun sen sisäistää, se on itse asiassa varsin helppo käyttää.
Suosittelen lämpimästi kaikille jotka on piipuista kiinnostuneita.
Mut tuli tehtyä aloittelijan vika, unohdin jostain syystä atopään esikostutuksen, joten höyrystä tulee palaneen makua. Yritin tossa vedellä pestä tota mutta ei se auttanut. Onneks tuli 2kpl atopäitä mukaan, niin nyt tietää mitä pitää tehdä. Sunnuntaina käyn hakee lisää varastoon noita atopäitä
Mini Supertankkeja ei voi olla liikaa...
Eihän?
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Mitä tykkäät kabukista? Itellä oli menneellä viikolla pitkään ostoskorissa, mutta jäin vielä miettimään kun Nautiluksen atopäitä käyttää..
lempparit tänä päivänä muutamassa eri konfiguraatiossa. GP Spheroid v4 atoina ja putket gus g16/GP piccolo v4 ja piccoloid v2(piccolov4+spheroid v4 hybridinä)
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Onko noiden putkien kanssa kuinka kovaa patteri-rallia luvassa?
#cream_ass_lyfe
Itse nimenomaan ostin sen takia että on nautiluksesta vähän tommonen boostattu versio ja kyllä tykkään atosta, jämäkkä ja antaa hyvän maun ja höyryn. Miinuksena vois sanoa että olis voinut olla päältätäytettävä
20170117_141605.jpgPäivän kombot. Tuli vähä yllätyksenä toi minikinin koko
Postipäivä.
g-tube.jpg
Nyt on metsäreissuillekkin kunnon modi joka ei pienestä kosteudesta suutu.
Viimeksi muokannut RiMa; 17.01.17 kello 19:40.
Spoileri!
Sen verran vähän höyryyn (12-16mg) et pari akkua ehkä päivässä menee. Ku aamulla lähtee ni yks akku putkessa ja kaks varalta mukaan. 1,2ohm coilille mtl saa ihan tarpeeks hyvät pärinät että ei tarvi kokoajan olla mela huulessa
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Milläs suhteella teit Heisenbergiä?
Käyttökombot:
G-tube Titaani/510Mister
Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
Odin Mini 100/Kumo Rdta
Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
Päivittyy vähän väliä