Sivu 180 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 80130170176177178179180181182183184190 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,581 - 3,600 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #3581
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mun kokemuksella sanoisin että se riippuu makunesteestä että hiipuuko vaiko paraneeko maku ilmatessa ja vanhetessa... Mielenkiinnolla odottelen muitakin mielipiteitä/ tietoa asiasta kun itse käytän vain paria nestettä (joissa maku pysyy) mutta olisi tarkoitus kohta alkaa kokeilemaan kaikenlaisia makuja kun sekalaisen tiiviste-erän sain edullisesti.

     
     
  2. #3582
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun kokemuksella sanoisin että se riippuu makunesteestä että hiipuuko vaiko paraneeko maku ilmatessa ja vanhetessa... Mielenkiinnolla odottelen muitakin mielipiteitä/ tietoa asiasta kun itse käytän vain paria nestettä (joissa maku pysyy) mutta olisi tarkoitus kohta alkaa kokeilemaan kaikenlaisia makuja kun sekalaisen tiiviste-erän sain edullisesti.
    '
    Postaappas linkkiä mistä sait sekalaisen tiiviste-erän edullisesti.

     
     
  3. #3583
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    '
    Postaappas linkkiä mistä sait sekalaisen tiiviste-erän edullisesti.
    Foorumitutulta. Ei jäänyt sinne enää mitään jaettavaksi

     
     
  4. #3584
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    39
    Onko artvapen pohja hyvä laatuista ei ole ainakaan hinnalla
    pilattuhttp://ego2.eu/en/bases/1022-base-artvap-500ml.html#/opcja-80_20_vg_pg/moc-18mg

    Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla

     
     
  5. #3585
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2016
    Viestit
    14
    Olisi hakusessa kermamaku tyyliin manapotionin kerma, millä pehmentää marjamakuja.

    Vanilija maut tökkii aika paljon custardit, bavarian cream yms. ei uppoo kun oksennusrefleksiä pukkaa.

    Eli mitkä kermat maistuu makujen pyöristykseen höyrypäille?

     
     
  6. #3586
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HJAB Näytä viesti
    Olisi hakusessa kermamaku tyyliin manapotionin kerma, millä pehmentää marjamakuja.

    Vanilija maut tökkii aika paljon custardit, bavarian cream yms. ei uppoo kun oksennusrefleksiä pukkaa.

    Eli mitkä kermat maistuu makujen pyöristykseen höyrypäille?
    Capellan Sweet cream on aika jees. Kannattaa lisätä varoen, sillä liikaa laitettuna maistuu todella oudolta.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #3587
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Capellan Sweet cream on aika jees. Kannattaa lisätä varoen, sillä liikaa laitettuna maistuu todella oudolta.
    Samaa mieltä

     
     
  8. #3588
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Nyt on menossa krab juicen juissi ja pirtelö.. Tulossa ois silly rabbit cereal ja vanilla cupcake. Antaa vielä muutaman päivän kypsyä ennen kun laitan tankkiin.
    Vois kohta rueta sekoittelemaan makua kunhan on kaikki maut testattu.

    Ihan mielenkiinnolla testaan mustikka + kermainen mansikka että tuleeko mustikka/mansikkamaito makua. Veikkaan että 40/60 mustikka mansikka noin 10% + 80/20 vg/pg. Katotaa minkä äijäyksen antaa.

     
     
  9. #3589
    Taitaa olla nämä vanhat litkukaupat ja litkut jo unohtua Täytyy tuota Hangsenin ryynästä tilata podi vehjekseen, kun sitä saa kunnon niksoilla

     
     
  10. #3590
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Onkos ska kontula ja makuanarkian vattulakussa isoa eroa?

     
     
  11. #3591
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Eikö Hanuksen nestesarjasta ole mitään aihetta olemassa? Ei tällainen puusilmä ainakaan löytänyt.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  12. #3592
    Ite oon White Chip Cookien ja Toffee Cheesecaken testannut. WCC aika mitäänsanomaton, kyllähän siitä kuvaksen mukaiset maut erottaa mutta makeus ja "voisuus" uupuivat keksimäisestä elämyksestä, lopputuloksen aika puinen maku ilman nuita. TC on taas oikein bueno, sisäänhengityksellä sellainen suolaisen homejuustoinen maku ja uloshengityksellä makea toffee. Varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itelle natsas kyl.

     
     
  13. #3593
    Tosiaan noi juustokakut jakaa mielipiteet, mun mielestä toi toffee cheesecake oli yks hirveimmistä nesteistä mitä oon maistanu

     
     
  14. #3594
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Miltä tuon bavarian creamen kuuluisi maistua? Vaimoke sanoo että haisee kynttilälle ja maku muistuttaa myös sitä

     
     
  15. #3595
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhuttaja Näytä viesti
    Miltä tuon bavarian creamen kuuluisi maistua? Vaimoke sanoo että haisee kynttilälle ja maku muistuttaa myös sitä
    Eikös se jonkinsortin maitotiiviste ole? Erittäin pieninä määrinä sopii hyvin custardeihin ja ryynäsiin. Pehmentää ja lisää kermaisuutta. Paitsi TPA Bavarian cream DX, joka maistuu oksennukselle.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #3596
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TurbinoZ100000 Näytä viesti
    Ite oon White Chip Cookien ja Toffee Cheesecaken testannut. WCC aika mitäänsanomaton, kyllähän siitä kuvaksen mukaiset maut erottaa mutta makeus ja "voisuus" uupuivat keksimäisestä elämyksestä, lopputuloksen aika puinen maku ilman nuita. TC on taas oikein bueno, sisäänhengityksellä sellainen suolaisen homejuustoinen maku ja uloshengityksellä makea toffee. Varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itelle natsas kyl.
    White chip cookie oli ihan hyvää heti sekoitettuna, mutta jo viikon kypsyessään aikamoista kuraa ja saman pajan mustikkapiirakka ei ollut höyryteltävää missään vaiheessa

     
     
  17. #3597
    Moro
    onko kellään kokemusta tälläisestä? https://epuffer.com/e-liquid/valeria...d/#/product/12

     
     
  18. #3598
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2016
    Viestit
    14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Capellan Sweet cream on aika jees. Kannattaa lisätä varoen, sillä liikaa laitettuna maistuu todella oudolta.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Samaa mieltä
    FA fresh cream on aika bueno kanssa.

     
     
  19. #3599
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Moi.
    Sain joskus erilaisia makuja testiin ja tässä olis sellainen kuin Wanilia koncentrat inaweralta. Googlettelin mutta en löytänyt/ ymmärtänyt puolan kieltä että paljonko tätä kuuluu sekoittaa? Onko tämä ns. mauste vaiko tiiviste jota laitetaan enemmänkin? Samalla tuli mieleen kysymys vanilla for pipe nesteestä kun jossain täällä olen nähnyt sitä jonkun verran tilattavan että onkohan se minkä makuista? Mulla ADV:nä ry4 double ja ry4 nutzilla, joten nuo on mun makumieltymyksiä suurinpiirtein.

     
     
  20. #3600
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,081
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Moi.
    Sain joskus erilaisia makuja testiin ja tässä olis sellainen kuin Wanilia koncentrat inaweralta. Googlettelin mutta en löytänyt/ ymmärtänyt puolan kieltä että paljonko tätä kuuluu sekoittaa? Onko tämä ns. mauste vaiko tiiviste jota laitetaan enemmänkin? Samalla tuli mieleen kysymys vanilla for pipe nesteestä kun jossain täällä olen nähnyt sitä jonkun verran tilattavan että onkohan se minkä makuista? Mulla ADV:nä ry4 double ja ry4 nutzilla, joten nuo on mun makumieltymyksiä suurinpiirtein.
    1-3% löysin jostain netistä tuolle Wanillalle???

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •