ei kun doniksi....
ei kun doniksi....
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Uusi suosikki kotikäytössä; Smokin TF-RDTA ja sisällä Flavour Artin Black pearlia. Antaa kyllä niin paksut ja pehmeät höyryt, ettei mikään tätä ennen. Nesteen- ja akunkulutus kuitenkin niin suurta, ettei tällä viitsi pitkin päivää höökäillä. Nyt kun vielä saa Smokin Alienin alle, niin sitten vapautuu vanha kunnon Cuboid Crius plussan kaveriksi.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Antakaapa ystävät näkemystä. Tää cuboidi on taas tosi kranttu atojen suhteen. Alkoi väittämään että mun rdta on oikarissa, vaikka se on varkahan vale. Muilla koneilla kyllä toimii ja setuppi on tarkistettu muutamaan otteeseen. Mikä vikana? Uusin päivitys cuboidissa tällä hetkellä.
Höyryttelypäiväkirja
Höyryttelypäiväkirja
Mulla oli noita smokkeja jo 2 ennestään ja niissä on kummassakin tainnu olla se plussaruuvin eriste vähän vino. Tarkista onko siinäkin.
Ei täs taida olla semmosesta nyt kiinni, koska tuo Wismecin Presa kyllä käskyttää tuota ihan ongelmitta. Nyt taas kävi ilmi, että efestin 26650-akku kyykkää aika nopeasti 20 Ampeerin virroista. 3.8 volttiin kun laski akun varaustaso, alkoi tiputteleen tehoja alas tulittaessa. Mä kyllä lauloin sille, että "älä tuu droppaan mun tunnelmaa", mutta ei se uskonut.
e. tajusittetste, droppaa....
Höyryttelypäiväkirja
Kylläpäs onkin soppeli kokoonpano, kun sai Alienin tämän rdta.n alle. Kompakti ja köykäinen. Ei ole ulkomuodossakaan valittamista.
Höyryttelypäiväkirja
Pakko käydä infoamassa, että hei, hengissä ollaan ja hyvin voidaan! Höyryhommat vain vuonna 2017 urautuneet täysin. Toptank mini makaa Picon päällä, sisässä 0,5 ohm Clapton rba.ssa ja nesteenä Nutzilla. Pysytään höyryissä!
Höyryttelypäiväkirja