On muuten aivan saatanan paska peli. Tähän mennessä huonoin battlefield peli ja bugisin. Osumatkin tunnistaa sillon kun huvittaa, enpä uskonut että pystyvät vielä paskemmaks pistämään netcoden kuin kolmosessa. Hyvä esimerkki kun vihu seiso paikallaan parin metrin päässä niin rusautin lmg:llä selkään niin lippaallisesta yli puolet katosi tuhkana tuuleen eikä tämä ollut ainut kerta.
Pakko muuten kehua tota PS4 Slimmiä. Hiton hiljainen, ei paina mitään ja mahtuu järkevästi minne vaan. Ja HDR+VR tuki![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Ubisoft tarjoaa ilmaista Ubi30-pelibundlea viikonlopun ajan | Dome
7 peliä ilmaseks, jos jotakuta kiinnostaa.
Fifaa tulee pelattua silloin tällöin boxilla sekä GTA IV
Niin onkinTosin olen täysi nuubi ja oma elinajanodote livepeleissä on varsin lyhyt, mutta tästäkin huolimatta on erittäin koukuttava peli. Kaveri on kehunut Warshipsiä jo pitkän aikaa ja vihdoin ja viimein sain ladattua pelin ja aloitettua (piiitkän) matkani valtamerien kauhuksi ja Jumalan Ruoskaksi
![]()
Tuli sitten talviloman aikana taottua sekä Dead Space 1 että 2 läpi, hardilla tietenkin. Ties kuinka mones kerta jo mutta fiilis ja stoori sen verran hyvät että jotenkin noihin palaa aina vuoden-parin välein takaisin. Kolmosen jaksoin kertaalleen tahkota, ei oikein napannut sen suojaräiskintämeininki.
Onko dying light pelaajia täällä?Tuli ostettua ps4:lle vähän ennen joulua ja nyt pelattu läpi ja 25lvl asti kerkesin kehitellä. Pistin tilaukseen the following osan niin jatkuuko se tolla samalla 25lvl ukolla sit siinäkin vai joutuuko alottaa taas 1lvl asti?
![]()
Vape till you drop
Titanfall 2 ja Tiaplo 3 on kovassa tahkomisessa tätä odotellessa
https://www.theguardian.com/technolo...ife-is-strange
Astroneerin parissa on viihdytty pari iltaa.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Titanfall 2 tuli hommattua. Kampanja meni parissa illassa läpi, mutta jaksoi viihdyttää koko sen ajan. Moninpeli erittäin nopeatempoista (tällä hetkellä taustalla normi 6v6) ja rundit on sopivan pituisia, niin ei ala kesken matsin liikaa kyllästyttämään.
Helppo peli oppia, mutta kiipeilyt ynnä muut erikoistaidot yhdistettynä taisteluun vaati jo enemmän opettelua.
Nostalgian nälkäisille Snes online emulaattori. Pari iltaa menny muistellessa
http://emulator.online/snes/
Perhana sais pikkuhiljaa kolista postilootaan se NES mini. Lupailivat tosin vasta maalis-huhtikuulle toimitusta...
Onko jollakin jo kyseinen kapistus hallussa?![]()