Nyt olen siitä varma. Olen päässyt eroon tupakista! "better than expected"
Nyt olen siitä varma. Olen päässyt eroon tupakista! "better than expected"
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Ei mikään tapahtuma vaan kulunut aika höyrykkeen avulla ilman tupakkaa ja se jo pari kuukautta ollut tunne että tupakkaan ei ole paluuta enään Aikaisemmin olen ollut mielestäni tupakkalakossa, mutta nyt olen sitä mieltä että taistelu on voitettu kun 6 kuukautta jo ilman savukkeita
Mullakin kaksi vuotta pääasiassa höyryillä... Jee!!! Viimeisestä tupakasta tulee vuosipäivät vasta helmikuussa. Ehkä just tuo puoli vuotta meni, kun totesi, että ei tosiaan tarvis tupakkaan palata. Nyt on päässyt jo siihen, että ennemmin lopettais höyryttelynkin kuin palais tupakkaan, ainakin useimmiten.
PS Melko hyvin siihen nähden, etten ollut edes lopettamassa tupakointia
Mullakin oli epäilykseni ja ekat 4 kuukautta meni sekakäytössä ja meinasin retkahtaa pikkusikareihin ennenkuin lopetin kokonaan tupakit, mutta onneksi foorumin tuki (kokoajan) ja oma tahto riitti. Kyllä nyt kelpaa olla
Hillitön autokuume osoittaa poistumisen merkkejä ilman että on tarvinut lyödä nimiä papereihin. Aikanaan tullut tehtyä pöljiäkin autokauppoja kun tauti ei ole muulla poistunut. Lisäksi päällikkö kävi tänään ilmoittamassa että on nostanut mun palkan TVR:n kolmosesta neloseen
Se olis aikalailla tunnilleen 2v aikaa toistaiseksi viimeisen askin ostosta,ko.askissa olisi vielä yksi tupakka jäljellä mutta taidan vieläkin säästellä sitä pahanpäivän varalle.
Spoileri!
.
Viimeksi muokannut tuittu; 02.01.17 kello 11:26.
Humutellaan nyt kun puolison kanssa tuli 20 vuotta täyteen yhteistä eloa
Ihmettelen vähän miten on minua jaksanut kaikki nämä vuodet
Kaikkea mahtuu vuosien varrelle, iloja niin kuin surujakin, vaan tuntuu että aika on mennyt ihan huomaamatta, tylsää ei ainakaan ole ollut niin josko se siitä sitten johtunee
Viikonloppuja kaikille!
Olis vissiin kesälle pikkuhiljaa häät lyötynä lukkoon.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Ensimmäisistä virallisista höyryistä 266 päivää, sekakäyttäjä aluksi 61 päivää (poltin pois tax free kartongit), sen jälkeen loput 205 päivää pelkällä höyryllä... tässä täytyy tunnustaa että ekat höyrytarpeet taisi sillosen lain perusteella salakuljetettua virosta.. toivottavasti lain koura ei niin pitkä ole....
Poitsu tulee intistä ekaa kertaa kotiin lomille tänään.
Kyllä tässä parissa viikossa ehti jo ikävä tullakin, ei ole aikaisemmin sälli näin pitkää aikaa ollutkaan pois kotoa.
T: Tunteellinen vanha höppänä...
"Not a bad life really"