Ei kun tuo tappaa. Karkoitetta ei kai ole edes keksitty.
Myrkkyjen käyttö on on vaan hys hys.
Ei kun tuo tappaa. Karkoitetta ei kai ole edes keksitty.
Myrkkyjen käyttö on on vaan hys hys.
Older men declare war. But it is youth that must fight and die
Tätä mäki mietin et mitä vittua mitään teippejä liimailee niskaan tai yleensäkään mihinkään jos tappavia myrkkyjä on keksitty? Eikös se ole jumalauta sama vaikka pistäis napalmia jos ne hörhökärpäset häviää? vai onko tässä kyse siitä et halutaan kuunnella kärpästen hörinää?
No ku se toimii
Jos ootte törmänny niihin niin ymmärrätte mistä puhun...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
On törmätty joo! Vaatetuskikka kokeiltu, ei toiminu ollenkaan. Mulla ja akalla molemmilla valkoiset t-paidat ja vaaleat housut, muijassa kymmeniä kärpäsiä, mua ei häirinnyt yksikään. Oliskohan tuoksuilla, hiusten pituudella yms merkitystä myös koska mulla oli lippis päässä ja vaimolla pelkkä ponnari. Jaa-a mene ja tiedä, sen sienireissun saldo aikoinaan oli vain jonkun eläimen paskat akan kengänpohjassa, sen verran vauhdilla pinko autoon ettei paljon eteensä ehtiny kattelen.
Joulu tulla jolkuttaa🤔
Ukko on hurahtanu TPB:hen, Bubbles on Äijä🤗
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Just tuli katottua kaikki kaudet kolmanteen kertaan. Kyllähän se Lahey Crockettkin aika kova on, ainakin läträämään. 😂
-Gerstensaft über alles!
Pakko se on laittaa THE Joulubiisi. Loma alko ja ens vuonna joskus takas töihin🤗
https://youtu.be/XveX-b--owQ
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hywwää Joulua KokkolanKolli
Ja kauniimmalle osapuolelle kanssa t:äSSänperhe
Hyvää Joulua kaikille🤔
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hyvät Jussit! Jasso poistuu takas koloonsa möksöttämään
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Gracious, so much spamming comes here so Mr. Louponen can't stay aware of everything Just in light of the fact that Jasso is IHQ now