Just tuli ilmoitus, että lohkeaa PS4 joululahjaksi.![]()
![]()
Just tuli ilmoitus, että lohkeaa PS4 joululahjaksi.![]()
![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Kyllä nyt on aika laitella pillejä pussiin. Iso kiitos hyvästä forkasta, neuvoista ja avusta, joiden avulla höyryttely on pysynyt mielekkäänä ja turvallisena. Ylimääräiset romppeet on laitettu kiertoon ja jäljelle jäävät siirretään pikkuhiljaa naftaliiniin. Muutama uusi neste pitää mielenkiinnosta kyllä vielä testata. Niksattomia nesteitä höyrytellessä tätä harrastusta on kuitenkin vaikeampi ja vaikeampi perustella itselle. Loistava juttu sinänsä. Nyt tarttis sitten vissiin keksiä jokin muu räpellyksen kohde. Pitää vissiin tilata aktiivisuusranneke(FT:ltä tietenkin)ja painua lenkille. Hyvää jatkoa jokaiselle höyryttelijälle. Toivottavasti muutkin onnistuu.
![]()
Vaikka tämä onkin hauska harrastus niin oikeasti tähän pitäisi sanoa, että onneksi olkoon!
Juu onnea valitsemallasi uralla smoked vaping! Me modiriippuvaiset ja muuten vain tahdoltamme heikommat jäämme tänne pitämään meteliä forkalla.![]()
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Olettaen, että.... Triade lähti tänään matkaan. Jos tulli hoitaa hommansa edes jotenkin, se on mulla jouluna.
...2019....
Vapaapäivä!!!!!!
Eilinen menikin ihan nukkuessa. Tänään mukelon kans pihalle tekemään jäälyhtyjä, sit hakeen saunaherkkuja jne.
Mä en edes muista koska mulla olis illut vapaa lauantai![]()
Miten ihmeessä delikka saa samaan postaukseen tungettua sekä vapaapäivän että muksujen kanssa touhuilut???
Mulla on tänään vapaapäivä, mukulat kukin tahoillaan kotonaan oman perheensä kanssa. Siis aikuisten oikea vapaapäivä.
![]()
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Koska mä nään mun mukeloo niin helvetin vähän. Nim. Työvuorot joilla ei voi voittaa.
Päätin antaa vielä Kayfun femmalle mahdollisuuden, kun se ei kaupaksikaan vissiin mene. Herranjumala että osui setuppi kohdilleen, olin aiemmin näemmä laittanut coilin ihan väärälle korkeudelle. Sopivan ylhäälle 3mm kehällä microcoili 0.4mm langasta, paronia wickiksi ja 27w tauluun. Kylläpä vaan pukkaa tiheää höyryä, ja maku on parempi kuin missään kapineessa aiemmin. Ei edes hävetä myöntää että meni myyntiin user errorin takia![]()
Toissapäivänä tuli Pleikkari ja tänään Triade.
Ja tiivareita.
Nyt on sit törkee runsaudenpula et mitä tekis...![]()
Ai niin, meinasi eilisen päivän kohokohta unohtua:
Pakko edes vähän tuulettaa, kun sai auton leimasta läpi.
Toinen umpio pitää vaihtaa tammikuussa, muuten tuli puhtaat paperit. Eihän tuohon ruostekasaan uponnutkaan kuin rapiat tonni nykyrahaa, ennen kuin viitsi edes leimalle kokeilla...
Jos auton arvo mitataan sillä, paljonko on bensaa tankissa, niin eipä ollut taas järki mukana tämän kunnostamisessa katsastusta varten. Toisaalta, jos lykästää, niin eiköhän tuolla taas vuoden verran ajella. Tai ainakin toivon niin...
"Not a bad life really"
Ensimmäinen vapaa lauantai kahdeksaan viikkoon. Ihan kevyesti onkin jo kyllästyttänyt olla korjailemassa kaivosteitä muiden mokien takia.
Kohta kinkku uunista ja kuorruttamaan. Pitää harjotella ennen aattoa🤗
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mukava ku sunnuntaina ei vituta. Normaalisti alkaa jo heti aamusta kevyesti vituttaa et huomen taas töihin paluu. Tällä kertaa oiski edessä 3 viikkoa isilomaaSaa tyttösten kanssa puuhastella ja vietellä rauhassa joulua. Tänään miut pakotettiin hakemaan joulukuusi viikon nalkutuksen uhalla (normaalisti haen vasta aattona). Valitsin pienemmän pahan ni kuusi nököttää koristeltuna olohuoneen nurkas. Tänään on muutenki ollu virtaa. Koko päivän puuhannu ja sain viimeinki vaponurkkauksen/tietokonenurkan siivottuu ja pyyhittyy pölyt ja vg-smegmat näytöistä. Aamulla mamma lähtee töihin. Saas nähä mitä toi melkee 1v pimu tuumaa ku tissi ei ookkaa nenän edessä hiukopalan tarpeen yllättäessä. No. Toivotaan et se pärjää.
![]()