Off topic mutta luuletteko, että poliisit oikeasti rupeavat joidenkin pipettien kanssa mittaamaan tankkien kokoja? Ihan rauhassa voitte jatkossakin käyttää niitä samoja tankkeja kuin tähänkin saakka.
Off topic mutta luuletteko, että poliisit oikeasti rupeavat joidenkin pipettien kanssa mittaamaan tankkien kokoja? Ihan rauhassa voitte jatkossakin käyttää niitä samoja tankkeja kuin tähänkin saakka.
iStick 200w.
Millaisia kokemuksia käyttäjillä? Temp control ei ainakaan minulla pelaa eli heittää aina wattipuolelle. Kokeiltu monella tankilla ja setupilla. Aika paska modi siis koska ei voi käyttää kuin vw-moodissa.
Sanoisin äkkiseltään että kuulostaa user-errorilta. Mikä lanka käytössä? Jos kyseessä ss-narut, niin onko joku muu kuin 304? Jos on niin, niin olet antanut ne tcr-arvot sille ja ajelet sen kautta?
Eikä yksikään modi ole paska vaikka lämmönsäätö ei toimi, typerä keksinkö koko tc.
Oisko noiden vakio-ss mode ollut 304langalle.
TCR:n vaihto: sammutat laitteen ja pidät tulituksen ja oikean (eli plussan) näpppäimen painettuna pohjaan. Sitten siitä pääset vaihtamaan tcr-arvot. SS316L se TCR-arvo taisi olla langan koostumuksesta riippuen 90-120 (eli 0.0009-0.0012 oikeilla arvoilla, mutta noihin taidettiin syöttää 10^5 arvo). Sitten vaihdat samaan modeen mihin olit laittanut tuon TCR-arvon. Eli M1, M2 tai M3.
tcr.jpg
Eli arvoksi 879 vai 88?
88
Mulla on rosterille kolme arvoa mitä käytän
92, 96 ja 102. Joku noista antaa parhaan fiiliksen mulle. Käytössä aina dual coilit.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ehtoota. Onko muilla ollut pulmia tulitusnapin kontaktin kanssa?Siis 100W. Kiukutteli viikon verran ja mykistyi sitten tykkänään. Tuubissa on yksi video "kuinka puran ja kasaan I-Tikun", mutta ei ihan tarkkaan käynyt selväksi miten heppu nappeja tuunasi. Ilmeisesti napin alle pitäisi laittaa jotakin tms, mutta mitä ja kuinka paljon, vaiko vaan puhdistella pintoja?
Oisko 100w istick hyvä? Kolmenkympin modiksi?
Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla
Jos se perus 100W ilman TC:tä, niin uskaltaisin suositella. Melkein puolitoista vuotta menty tuommoisen kanssa ilman ongelmia.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
"Tulitusnapista" on ollut turhan paljon siellä täällä kitinää.
Toki jos siihenkin vempeleeseen suhtautuu kolmenkympin modina, kuten minä tähän perus 100W tikkuun, niin hanki pois. Kestää minkä kestää ja sitten kun porsii niin ostetaan uusi.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja