20161207_071648.jpg
Tänään siivoillaan..![]()
20161207_071648.jpg
Tänään siivoillaan..![]()
#cream_ass_lyfe
Nyt on kiillotettu, eikun patinoitumaan käsiin.![]()
#cream_ass_lyfe
Tekis mieli vinkasta tuo kuparinen kiiltäväksi ja mustasta maalit hittoon, mutta emmä raaski.
-Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-
Eihän sitä nyt hyvää patinanalkua viitti pois hangata!
Maalit on ihme kyllä pysyny, vaikka samassa taskussa pyörii työkalut, avaimet jne.
#cream_ass_lyfe
On se vaan nätti.
Näyttäisköhän tuo kivalta ultem tipin kanssa.. tuskin hankin moista tippiä, mut oishan sitä hauska mietiskellä![]()
#cream_ass_lyfe
Teinpä vielä ennen nukkumaanmenoa pientä vertailua tuubien välillä.
Mustassa on uudistettu (?) nappi, joka kolisee hitusen vs. vanha joka on tosi tasainen pehmeä tuntumaltaan.
Siinäpä ne erot sitten onkin. Molemmat puskee usvaa tasan samalla tavalla, testasin samalla rda:lla ja akulla, enkä huomaa minkäänlaista eroa materiaalien välillä.
Muutenkin olen vähän skeptinen sen suhteen kun jotkut väittävät huomaavansa eron tuubin materiaalien välillä. Hybridit vaan puskee kovaa ja täts it.
Kokeilin mä tossa vertailun vuoksi jotain vanhaa manhattan (?) kloonia, joka ei tietenkään ollut hybridi. Vaikka runko on kuparia, iskee tuo vaan niin hitosti heikommin.
Jousi on ohuempi, säädettävä pinni on paksuudeltaan hakaneulan luokkaa jne. Ero on kuin egotikulla ja dna-modilla.![]()
Vähän oon kyllä skeptinen, noilla ohmiellä sitä kamaa tulee coileilta jo niin hitosti että luulis marginaalisten erojen häviävän siihen.
Noi super-low rakennelmat on mun mielestä jo silkkaa typeryyttä, jos siis puhutaan päivittäisesta normikäytöstä. Mut kukin tyylillään jne. Ehkä parin viikon päästä mullakin on jotain 0.04 virityksiä.![]()
On juu kovia virtoja ja jokainen tekee omalla vastuullaan jne.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:12.