No nyt tuli tilattua pti klooni. "Älkää tuomitko" olen yhtä auki kuin siwa 😂 jos ois ylimäärästä mällätä niin kaikki ois aitoa.
Able herkuttaisi aitona...
No nyt tuli tilattua pti klooni. "Älkää tuomitko" olen yhtä auki kuin siwa 😂 jos ois ylimäärästä mällätä niin kaikki ois aitoa.
Able herkuttaisi aitona...
Löytyihän se kuvakin. Vähän turhan vaikeaa vain yritin ensimmäisellä kerralla, mutta tuli siihen jotain kuviota.
Liite 29323
PTI? paljonkos oot käyttänyt noihin klooneihin rahaa? Lähinnä sillä mietin et aitojakin saa käytettynä ihan euroopan sisältä.
Itsellä ei oo ollut koskaan klooni meksua, mut pari klooni dripperiä on. Jännä et 100e meksusta omassa mielestä ei oo paha, mutta 50e dripperistä jo hirvittää..
#cream_ass_lyfe
Meksuissa raha on turvassa, kalliimmaksi tulee nuo itsestään tuhoutuvat sigesmokit.
-Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-
Rig v2-setti on suomen puolella! Ei kai ne meksut kuitenkaan kovin nopeaa kulu??
#cream_ass_lyfe
Lyökää tänne nyt kuvia niistä taistelukalustoistanne! Haluan nähdä taistelu vehkeenne! Pieni lika ei haittaa! >:3
#cream_ass_lyfe
5bc55ab9-72d0-49f8-bca9-8f35a3817951_zpsnksjdnoe.jpg
Kuparinen rupeaa patinoitumaan kivasti. Oon myös paska kuvaamaan.
Mustassa .22 rosterit, 7 kierrosta, spaced. n.0.13ohm
Kuparisessa .24 twisted nichrome, en muista montako rundia mutta n. 0.15ohm
Molemmissa pystycoilit.
Ei ole ollut kanthalia ikävä, nichrome vaan lämpiää niin hiton paljon nopeammin.
Viimeksi muokannut ajax universal; 06.12.16 kello 04:10.
#cream_ass_lyfe
24 awg on ihan jees, 7 rundia sitä tuottaa about 0.15ohm. Kiinalaiselta tilasin nyt sitten kaikkia kokoja väliltä 20-40awg, kun ei kotimaasta tosiaan saa.
Akut oon pitäny näissä deathwisheissa plussa nappiin päin, kun tuo painereikä on siinä päässä. Vähän saa olla tarkempi plussapään eristeen kanssa, ettei tuu tehtyä kranaattia.
Nyt tän yön tuo messinkinen on pyörinyt työhousun taskussa ja harmittaa todeta että vielä on maalit pysyny.
7roundia millä halkasijalla ja tarkoit varmaan dualina?nimetön.jpg
Tulipa tämmönen vastaan facebookissa, pisti hieman hymyilyttämään..
Viimeksi muokannut ajax universal; 06.12.16 kello 10:13.
#cream_ass_lyfe
^juu, hymyilytti aika äänekkäästi. On tarvinnu jo yrittää tosissaan sen paperin kanssa.
Eli mun rakennelmat on abt. poikkeuksetta 3mm ja dualina.
prööt
Viimeksi muokannut Reptile; 06.12.16 kello 11:25. Syy: ei näitä saa poistettuakaan.