Vihdoin saapui, taitaa jäädä fuck hai kakkoslaitteeksi, ainoa miinus että akkujen vaihdon jälkeen pitää kliksutella virrat taas päälle
Joo, nyt on punnittu, 145g.
WUT?
Mun mielestä akkukansi on vähintäänkin samaa luokkaa kuin muissa, ehkä jopa hieman jäykempi.
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Itellekki tuli eilen. Maaliongelmasta ei oo tietookaan. Rapsuttelin sitä jo mut ei ollu kyl mitään ongelmia. Akkuluukku istuu hyvin paikalleen ja ei liiku ellei ite pakota auki. Taattua smokin laatua. 510 on helvetin hyvä. Kaikki atot mitä oon kokeillu istuu ku isi äitiin ja onhan tää hemmetin pieni. Koko on himpun verran isompi ku vt75 nano joka on kuitenki sinkkupatterikone. Miul on aika isot kourat joten tää menee suorastaan sinne stealth höyryttelypuolelle. (parhaiten omaan käteen istuu ijoyn maxo) Mut toimii pirun hyvin. Napeissa ei oo ylimääräistä eloa ja tulitusnappi on sopivan jämäkkä. Ehdottomasti menee omien modien kärki viisikkoon (heti dna laitteiden ja sx mini q:n jälkeen) Plussaa tulee myös mukana tulleesta näytönsuojakalvosta. Oma on siis musta ja gunmetal.
Tuon voi ottaa kahdella tapaa
Lataus on tuossa testien mukaan kelvollinen, eli USB-latauskin onnistuu. https://www.reddit.com/r/electronic_...2h&sh=24c7335f
Huomiona se että ei kannata jättää johdon nokkaan kun akut ovat täynnä. Sopisi työmodiksi varmaan, saisi töissä heitettyä aina usbin nokkaan latautumaan tarpeen vaatiessa.
Mulla on maali lähteny yhdestä kohtaa (aivan mitätön, alle puolen millin pikkuvekki) kun ilmeisesti oon tökänny siihen jollaki terävällä. Myös pohjasta kulmista on maalia aavistuksen lähtenyt, mutta niin on kaikissa muissakin modeissa kun nämä pöydällä pyörii. Muuten on maalit kestäny paperilla hinkkauksen, kuivalla ja kostealla paperilla ja nesteet jne. Ei moittimista.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Kyllä itsekin ajattelin yhen smokin hommata jos ovat nykyään jo soivia pelejä
Kylhä nois on laatu aika paljon parantunu viimesen puolen vuoden (vuoden?) aikana. Itellä on r200, alien, h-priv, ultra, tfv-8 x2, tfv-4, tf-rdta, tf-rta ja baby beast. Näistä ei oo mistää ainakaa mitää pahaa sanottavaa ja näiden pohjalta se "smokin laatu" itelle tulee Ton maaliongelmankin smok tunnusti ja alko heti korjaamaan sitä. Toisin kuin toinen S:llä alkava valmistaja ongelmien ilmetessä
Eikai smokin atoissa ole koskaan ollut ongelmia? Smokin dc-cartotkin oli parhaimmistoa joskus. Ja tietenkin ne kartotankit (dct?). Sama homma oli kangerilla, kartot oli loistavia ja modit sitten taas ei ihan.
Mikä fasttechin akku sopisi parhaiten alien modiin? Vai kannattaako ostaa akkua ollenkaan sieltä?
Kiitos tiedoista 🙂 itsekin vähän epäröin tuolta akkua tilata. Akkulaan siis ->
Toinen ärsyttävä piirre tässä on päällekliksuttelun lisäksi toi että joka v'tun kerta patterinvaihdon jälkeen kysyy että onko uusi coili vaikka wattimodella mennään.
Muuten edelleen käypänen ja akkukesto vaikuttais paremmalta kuin fuck haissa.
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Tunnin hiplaillut Alienia, ja oon aika ihmeissäni. Ei uskois Smokin vehkeeks millään. Pieni, jämäkkä, perhanan hyvä tulitusnappi ja jopa aavistuksen tyylikkäämpi kuin kuvissa näytti. Noh, katsellaan miten fiilikset muuttuu käytön mukana.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL