En mee vannomaan mut sigeleissä toi mulla näyttää ainakin mikrosekunteina tuon ajan, eli onko sulla aika ihan liian lyhkäsellä vai vai..
Ei tuosta preheatistä ole mun mielestä mitään hyötyä ns. Normi coililla. Sellainen lämpiää ihan muutenkin nopsaan. Sitten alkaa hyöty tuleen esiin kun lämmitettävää rautaa on paljon.
Dual clapton 24/32 setuppi joka alle 0,5 ohmia, alkaa jo kirkumaan preheatti. Itse laitan tuollaseen 120w 0,7 sekunttia ja sen jälkeen 85w.
edit: ja kyllä ne on sekuntteja. 0,5 on puoli sekunttia jne.
Akkujen kestävyyttä testailtu Fuchailla: rosteri lanka AWG 26 0,4mm,dual coil 2,5mm, 0.3ohm,OBS Engine, ajettu 42W ja akut Samsung 25R (2500mAh) tyhjeni n.18ml jälkeen.
Sama setuppi ja LG HG2 (3000mAh) , akut tyhjeni kun nestettä meni läpi n.22ml.
On kyllä loistava wattilaite akkujen keston kannalta PS. Wismec RX200S (firmware 4.10) akut (25R) tyhjeni kun oli ajettu 42W samalla setupilla ja samalla tankilla n.20ml.Samoja 25R akkuja käytetty molemmissa. RX200S uusin firmware 4.13 voi parantaa tuota akkukestoa.
Viimeksi muokannut Pilvi; 16.11.16 kello 16:13.
Plussa mallia pukkaa.. värinäytöllä.. saas sit nähä ovatko korjanneet aikasemmat viat/puutteet..
https://ecig-city.com/products/sigel...nt=21889052547
Mahtaa olla sama piiri, oliskohan..? Ei puhuta päivitysmahdollisuudesta mitään tässä.
ei oo fakta tietoo piiristä.. mut tässä olis sigelein oiva tilaisuus tehä korjaus liike jos nyt voi sellaseks sanoo.. päivitystä en välttämättä kaipaa, kuten en edellisessäkään mallissa (pl. orkkis 213 misfire ongelmat) jos kaikki vaan pelais niinku luvataan, ni bueno! laadultaanhan kyseinen modi vie imo alienia/ipv6x verrokkina käyttäen voiton!
Olikos noissa wattien lukitus ja sammuttiko 3/5-klikkausta laitteen? Suattaapi olla että tuollainen jossain kohtaa itsellekin ilmestyy jos nuo yllä olevat jutut ovat kunnossa.
Tykkään hitokseen tästä paljon parjatusta fuckhaista, joten plussa menee tilaukseen heti kun ilmestyy tutumpien kauppiaiden saldoille. On osoittautunut wattimoottoriksi joka vaan jostain syystä lähtee mukaan ja istuu näppiin.
Onkohan noi mainoskuvissa näkyvät Sigelei-brädätyt akut nyt niitä 40A mysteeriakkuja, jolla saattaisi saada sen 213W ulos.
Ei siinä, olen kyllä ollut tyytyväinen omaan Fuchaihin ja varmasti tulee hankittua toinenkin vielä.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:26.
Eikös tuo oo jo kohtuu tarjouksessa flawourguys:illa??eikä tarvi kk odottaa
Ei taida toki plussa olla,mutta...