Mulla ei oo sitten yhtään mitään pakkomiellettä
Mulla ei oo sitten yhtään mitään pakkomiellettä
.
Viimeksi muokannut Twisted; 26.03.19 kello 08:59.
Taidan tyytyä olee ilman niitä..elämä helpompaa
Muistinpa juuri yhden asian jota voisi varmaan pakkomielteeksi sanoa. Jokunen vuosi sitten kun mulla oli jakso jolloin elämässä ei ollut oikein mitään sisältöä, suunnittelin ajankulukseni asioita, kuten taloja ja talleja. Piirtelin mielessäni pohjapiirroksia niin uusille rakennuksille kuin vanhojen rakennusten remontointisuunnitelmia. Lueskelin rakentamisesta ja mm. seinien rakenteista ja vanhojen navettojen talliksi muuttamisesta. Se mielessä piirtäminen alkoi jo vituttaa jossain vaiheessa kun koko ajan tuli uusia suunnitelmia mieleen. Paperillekkin piirsin, mm. mun kotitilan vanhan navetan suunnittelin talliksi viemäreistä lähtien. Se oli purettu jo kun olin pieni lapsi, ja kerjäsin vaarilta sen pohjapiirroksen kun en sitä kovin tarkkaan enää muistanut. Hulluilla on halvat huvit.
Ennen kotoa lähtöä on aina pakko tarkistaa, että kahvinkeitin on pois päältä, vanhaa mallia joka ei mene itsestään pois tietyn ajan jälkeen. Reppu kulkee mukana ihan joka paikkaan, orpo olo ilman sitä vaikka kävisi vaan lähiputiikissa nappaamassa vähän hiukopalaa. Kouluun mentäessä muistitikku on oltava aina messissä, muuten tulee maailmanloppu.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
.
Viimeksi muokannut Twisted; 26.03.19 kello 08:54.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 26.03.19 kello 08:55.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 17.11.16 kello 13:48. Syy: oLIS VOINU TUONKIN LIIITTÄÄ EDEL POSTIIN
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
"Not a bad life really"
.
Viimeksi muokannut Twisted; 26.03.19 kello 08:56.
Jänniä juttuja. Näyttäisi siltä, että läpy on vienyt voiton ja kirjoitukset on elevoitunut aivan toiselle tasolle
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Twistari ymmärtää hyvän päälle, ei siinä muuta vikaa vaikutraisi olevan...
Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136
Mä en voi pitää varpaita peiton alla. Kainalotyyny on pakollinen, tai ei pysty nukkumaan. Peittoa ei voi pitää päällä, se on rullalle jalkojen välissä. Mun on aina pakko tietää miksi joku mekaaninen osa työkoneesta hajoaa. Mä en vaan voi vaihtaa rikkinäistä osaa jos en tiedä miksi se hajosi.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
.
Viimeksi muokannut Twisted; 26.03.19 kello 08:56.
Kerro äänistä! Mää haluun!
Mä nukahdan vain muumiona. Eli peitto pitää vetää pään yli niin että nenänpää vaan näkyy. En kestäis jos pimeessä tuntisin kun JOKIN koskettaa mun hiuksia kun oon nukahtamassa.
Ja selällään ei voi nukahtaa, koska