Miettinyt ekan meksun ostamista, niin mitä suosittelisitte ekaksi? Ja mites näitten meksujen kanssa käyttö, riittääkö että tietää miten ohmin laki menee mutta onkos jotain muuta vielä?
Miettinyt ekan meksun ostamista, niin mitä suosittelisitte ekaksi? Ja mites näitten meksujen kanssa käyttö, riittääkö että tietää miten ohmin laki menee mutta onkos jotain muuta vielä?
Eipä juuri muuta. Toki sanoisin mieluummin niin että kun olet sisäsitänyt tuon ohmin lain nin hyvn menee. Pelkkä tieto laskukaavoista ei vielä riitä ellei niitä osaa käyttää, mutta tätä ilmeisesti tarkoititkin. Ja ensimmäiseksi meksuksi suosittelisin ihan perus g-tubea. Maksaa toki, mutta käytössä tulet huomaamaan että jokaisen maksetun sentin avoinen.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Yleisesti riittää ettei rakenna alle 0.2ohm ja käyttää tolkullisia akkuja.
Pinnillinen tuubi on jees jos arveluttaa drippereiden pinnin riittävyys hybridiin. Ei näissä nyt niin kamalasti ole salatiedettä mitä monesti annetaan ymmärtää.
-Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-
Jos haluaa höyrytellä ns. turvallisissa rajoissa, eli käytän itse sitä että täydeltä akulta otetaan vain 10a maksimissaan, eli setupit siellä 0.4ohmin päällä. Jos kuitenkin haluaa lisää höyryä, niin onko järkevintä vaan laittaa ohuempaa lankaa (twistattuna)? Tuon coppervapen otin taas käteeni ja onhan se loistava modi, mutta höyryä tulee ehkä hieman liian vähän.
Joo siis kyllä ohmin laki on tuttu jo ennestään, ei siinä pitäisi olla mitään hankalaa itelleni. Mietin vaan kun en niin perehtynyt ole meksuihin, että onko jotain muuta mitä pitäis tietää niistä jne..
Ei se kait auta kun pistää tilaukseen lähipäivinä g-tube sit
Tuo coil masterin kbag on kyllä ihana meksujen säilömiseen. tuohon menee ainakin 5 täyttä setuppia ja tilaa jaa vielä. 20161114_233233.jpg
Viimeksi muokannut ajax universal; 15.11.16 kello 00:38.
#cream_ass_lyfe
Mitäs lankoja suositte?
Itse oon suosinut lähinnä ihan perus ss ja ni80 lankaa, ei noi claptonit oikeen tunnu pelittävän.
Ite tykkään ihan paksusta perus lanngasta. eli vaikkappa tuo 22awg. vois kyl paksumpaa kokeilla, sit parabuildit toimii hyvin vähä ohuemmasta langasta.
Millasen buildin oot tehny laptonista?
#cream_ass_lyfe
Claptoneista oon pyöritellyt jotain välilltä .15-.20ohm
Noissa vaan tuntuu olevan aika pitkä lämmitysaika, etenkin dualina eikä ole oikein akkuystävällinen esim. töihin.
Jahka toi uus lelu tulee kotiin niin pitää kokeilla uudestaan ericcejä.
Oon joo. Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa että massan lisääntyessä lisääntyy myös lämmitykseen tarvittavan energian tarve.
Sinkkuna claptonit toimii omaan makuun ihan ok, kaikkien drippereiden kanssa vaan ei ole mahdollista tehdä single-setuppia.
Mä oon vetäny viime setupit ihan vaan fused claptonilla, sydämmeksi 2×.46 ss ja pintaan .1 Ni80. 5kieppiä 3mm halkaisialla menee sinne 0.18ohm
Edit. sinkkuna nimenomaan
Mukavaa, että tälläinen ketju on perustettu Eka meksu oli joku Nemesiksen klooni, sitten oli Tumpit ja nykyään löytyy noi kolme G-tubea. Joku oma viehätyksensä noissa on
Käyttökombot:
G-tube Titaani/510Mister
Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
Odin Mini 100/Kumo Rdta
Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
Päivittyy vähän väliä
Meksuilu meni tuon able kloonin kautta luihin ja ytimiin että piti pistää toinen stäkki brassina tilaukseen. Aitoja ostaisin heti pari jos ei olisi pärsaukinen duunari Helppo käyttää jne mahtuu sinkku povariin ja on tyylikäs
Ei ne hurjat tehot tai vaivaton höyryttely, vaan se fiilis.
Kannattaa hankkia tommonen CM:n säilytys-juttu maksoi topvapelta alle 21e posteineen.
#cream_ass_lyfe
Rakensimpa äsken ensimmäisen meksusetuppini Noisy Crickettiin (8 kieppiä 0,3 kanthaalia dualina, 0,7 muumiota), sus siunaa et lyö lujaa. Ei ole ennen 3mg nesteistä tullu niksaöveriä .
Ei tuosta päivittäiseen käyttöön ole, mutta kivaa näprättävää laiskoille viikonlopuille tulevaisuudessa
Siis 8,4V jännite 0,7 muumiin??? Ei ihme että heittää lujaa. Eihän se ole kuin 100W
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
^mä oon ajellut sirkkaa 0.5-0.6ohm ja just hyvä niin.