Mistähän tuota keeppowerin akkua mahtais saaha? Tuntuu kaikkialta olevan loppunut varaatosta
Mistähän tuota keeppowerin akkua mahtais saaha? Tuntuu kaikkialta olevan loppunut varaatosta
Tuli moinen modi ostettua, sanotaan että maksimi akun pituus olisi 66mm. Onko tietoa meneekö tuonne 69mm akku?
Putki: https://www.fasttech.com/products/0/...mechanical-mod
Akku: Keeppower 4200 mAh 50 A IMR 26650 Li-Ion - Akkula.fi
Vai pitääkö alkaa kahtelemaan 66mm akkuja?
Onko tämä MNKEn akku vai EFestin?
Akku EFest MNKE IMR 26650 3,7V 3500mAh 60A purkuvirta Li-Mn FlatTop
Edit: Näyttäisi olevan MNKEn akku, ei lue EFestiä missään, eli varmaankin laadukas akku.
Viimeksi muokannut Timpuli; 10.02.15 kello 14:22.
MNKE on vähän susi mun mielestä. Purkuvirta on ok, mutta muutama kuukaus käyttöä ja 3500mAh laski tasolle 2500mAh. Keeppower tekee hyviä pattereita, samoin ne Sonyn 26650 50A jatkuvaa tönäisevät akut on helvetin hyviä. Ei vaan saa enää mistään noita Sonyja aitona, eikä onneks feikkejäkään ole tullu vastaan.
Onko jengillä kokemuksia näistä uusista efest "green" akuista, miten jaksavat stoutissa tuupata kun nyt käytössä keeppowerin 5200 mah (purkuvirta 15 A / Hetkellisesti 20 ampeeria) akut ja ne ei jaksa oikeen enään alle 0.5 kuormaan .
NKON | Sony US26650FTC1 LiFePo4
Nkonilta Sonyä
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Mikäs nyt tällä hetkellä on se 26650 akku jota kannattaa katsella? Jotain missä kapasiteetti ja purkuvirrat kohtaa sopivassa suhteessa.
Pitäisi jonkun näköinen boxi rakennella ja akun kestoa pitäisi saada vähän 18650 akkuja enemmän.
https://www.e-cigarette-forum.com/fo...-table.725452/
Siitä vain selaamaan.
KGO & Twist
Kokemuksia Keeppowerin 5200 mah:n akuista?
Kyseessä siis tämä: Keeppower 5200 mAh IMR 26650 Li-Ion - Akkula.fi
Stoutille tarttisin kaveria, ajelen 99 prosenttia ajasta noin 0.5 ohmin vastuksilla joten tuo purkuvirta riittäisi itselleni oikein mainiosti, koska tehotkaan ei nouse kuin hyvin haarvoin drippaillessa yli 50 watin.
Nyt oon sitte vastoin kaikkia ajatuksiani seonnu ostaa 26650 akullisia modeja.
Voiko tohon efestin greenin luottaa?
Siis onko laatuakku? Oon tähän asti kiertänyt efestit kaukaa mutta tässä koossa rupee vaihtoehdot väheneen.
Vaa'an toisessa kupissa on keep- tai brillipoweri.
Saako halvalla siis hyvää?
e. Lisätään vielä että 20A pitää vähintään todellista irrota.
Minulla on käytössä Keeppower 5200 mAh akku ja 1.5 ohm setupilla kestää "Jeesuksen seuraavaan tulemiseen"
asti.
Akkulasta ostin.
Ijoy:ta suositteli paikallinen kauppias ja on tuo ollut mieleinen. Piirillisessä tosin käytössä.
iJoy 26650 4200mAh | Sauhuke
Tulossa eka 26650 modi kohtapuolin ja nyt pitäs akkuja etsiskellä. Kait se on tuota Ijoyn mallia tilailtava. Jos siitä lähtis liikkeelle.