Onkos jollain kokemuksia noista Imist-atomisaattoreista?
Saa ainakin purettua osiin ja pestyä. Eikä paha oo hintakaan..
Ainakin tuolla myynnissä:
http://www.safercigs.co.uk/IMIST_Ato...3_5330582.aspx
Onkos jollain kokemuksia noista Imist-atomisaattoreista?
Saa ainakin purettua osiin ja pestyä. Eikä paha oo hintakaan..
Ainakin tuolla myynnissä:
http://www.safercigs.co.uk/IMIST_Ato...3_5330582.aspx
Mutta miksi? Tuleeko tuo millään tasolla järkeväksi verrattuna C-atoihin?
KGO & Twist
Milläköhän kierteellä tuo on?
Ihan mielenkiintoinen kapistus, joka sopis myös drippaamiseen.
Siksi että saisi taas uutta ihmeteltävää O0
Ja isot pojat tuolla ulkomaanfoorumilla kehuivat paremmaksi kuin ego-c.
Taitaa olla ihan yhteensopiva egon akkujen kanssa, mutta en oo varma.
pitää kaiketi tilata ja sitte kertoa varmempia "tietoja"
eGoon ainakin parittivat tuossa videossa ja eGo-510-adapteria tarvitaan modeissa.
Laitoin tilaukseen, pitäis kuulemma olla hyvä ato ego type A driptipin kanssa suoratiputteluun.
Ekat höyryt Imistista otettu, vaikea vielä sanoa oikein mitään. Sen verran hyvältä vaikutti kuitenkin toi tankkisysteemi, että päätin kokeilla sillä näin alkuun ja illlalla sit modaan aton drippauskäyttöön, kunhan töistä pääsen. Maku ja höyry kuitenkin aika heikkoa, verrattuna esim. ihan Joye 510 sillattomaan LR atoon, kuitenkin ehkä hivenen parempi mitä normi tankkisysteemillä/cartolla olen saanut. Nopeasti kun Imistiä tutkailin, niin minun mielestä tuolla paksujen ja painavien metallikuorien sisällä on ihan normin sillatoman 510 atomisaattorin sisuskalut. Tämä helvetin "kattava" testaus on tehty 18650 modilla, normi volteilla, 70PG/30VG nesteellä, ja Inaweran Latakia mausteella.
Edit. Nyt tullu höyryteltyä tuolla koko ilta ja tankilla on menty, toimii niin hyvin että sai paatuneen suoratiputtelijan käyttämään tankkia. Tämä hakkaa ego tankkisysteemin 100-0 ja vielä kun toi atomisaattori on helposti purettavissa ja puhdistettavissa, eikä maksakaan paljoa, niin täytyy kyllä suositella. Höyryn tuotto ja maku ei kyllä edelleen yllä hyvän sillattoman 510 LR:n tasolle, mutta kyllä tällä pärjää.
Laitoin äsken toisen Imistin, tankkeja ja vaihtolankoja tilaukseen. Safercigsistä saa 10% alen koodilla "save10".
eCigWizardilta videota kyseisestä aparaatista:
http://www.youtube.com/watch?v=KNA3E...&feature=share
Menin hypen mukana ja tilasin juuri yhden Imistin
Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak
No pitäähän näitäkin kokeilla kun kerran kehutaan. Palataan asiaan kun tilaus saapuu.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Edelleen mulla käytössä päivittäin, toimii tankin kanssa todella hyvin. Sai minut lopettamaan drippaamisen, mikä jo kertoo Imistin atosta aika paljon, koska olin luultavasti tämän foorumin fanaattisin drippaaja Nyt n. parin viikon käytön aikana olen toiseen Imistiin joutunut vaihtamaan wickin, eli niitä kannattaa tilata aton mukana.
Imist saapui eilen ja heti piti pistää käyttöön teollisuusnesteiden kuivapolton jälkeen. Tässä on hyvää se, että alun dryhittejä voi estää drippaamalla eka muutaman tipan suoraan atomisaattoriin ja sitten tankki ruuvataan kiinni ja menoksi.
Vaatii varmaan pientä sisäänajoa omalla kohdalla koska en varmaan saanut kaikkia teollisuusnesteitä pois siitä piikin wickistä.
Toimii kyllä todella hyvin ja sopii hyvin myös makujen maistamiseen koska drippaaminen on aika vaivatonta imo.
Se wickin asento on aika tärkeä, sitä ei kannata työntää ihan sinne pohjalle, koska silloin nestettä ei väkisin mene tarpeeksi kiukaalle ja saattaa dryhittejä tulla. Eli nosta sitä vähän ylöspäin tai vedä alaspäin kummin päin nyt atoa katsoo, mutta siis sieltä "piikistä" ulospäin, niin että se menee lähemmäksi kiuasta.
Elikkä tähän siis menee tuo normaali egon a-type tankki....mitens on herkkä vuotamaan?--voishan tuon kokeeksi tilata kun ei näytä tuosta ego-t:stä eroon pääsevän..on vaan työkäytössä niin mainio peli
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Mä en ole vielä saanut omaani vuotamaan, hienosti on toiminut. Karseaa vihellystä kyllä pitää imiessä ja höyryt ei ole niin lämpimät kuin kartoilla, mutta maku muuten tosi jees.
Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak