Tänään tupsahti se minunkin paketti (tai kirjeenä tuli). 1.4 tilattu siis (ja DHL). Kohtuullinen aika, kun pääsiäisen ottaa huomioon. Oli ihan hyvin pakattu ja sitä rataa, olen tällä kokemuksella tyytyväinen
Nyt on läjä uusia litkuja kokeiltavaksi![]()
Tänään tupsahti se minunkin paketti (tai kirjeenä tuli). 1.4 tilattu siis (ja DHL). Kohtuullinen aika, kun pääsiäisen ottaa huomioon. Oli ihan hyvin pakattu ja sitä rataa, olen tällä kokemuksella tyytyväinen
Nyt on läjä uusia litkuja kokeiltavaksi![]()
Tätä voisi kai jostain muualtakin selvitellä, mutta kun kyseessä sattuu olemaan juuri LF:n tilaus niin kai tänne mahtuu yksi semi-ot postituskysymys lisää. Pahoittelen jos ei. :-\
Order confirmation saapunut spostiin 10.4 joskus aamuyöstä, Shipping Tracking iD Update 10.4 iltapäivällä. Sivuilla my accountissa lukee "shipped". Nämä kaikki ok, tietysti.
Mutta track-trace.com sanoo vieläkin, reilu kaksi vuorokautta myöhemmin että "unable to confirm the status of your item". Oliko tää ihan normaalia vai joko saa olettaa että jossain mättää? Jotenkin muistelisin että koodilla on aina saanut tuloksia hiukan nopeammin, mutta voi olla että muisti tekee kärsimättömälle taas jekkujaan.
Tosi hyvä tuuri mulla on varmaan kyllä ollut kaikkien postitussysteemien kanssa kun muiden kokemuksia lukee. Tasan kerran on tainnut paketti kadota (Jenkeistä tilattu, ei liittynyt henk.koht. höyrystimiin mitenkään) ja toimitusajatkin on lähes aina olleet kohtuullisia. Tähän kohtaan puun koputus...
Punnan toimitusmaksu on melko kohtuullinen vielä.![]()
Hei Minttu!
Uskoisin että kyse on vaan siitä että seurantakoodit eivät aina toimi kuten elokuvissa, vaikka itse paketti on matkalla normaalisti. Voit kuitenkin lähettää minulle tilausnumerosi ja seurantakoodin joko täällä privana tai sähköpostilla osoitteeseen viljami@liberty-flights.co.uk niin varmistan että kaikki meidän päässämme on ok.
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Kysynpä minäkin. Mitenkähän selvittäisi, että missä tuo lähetys luuraa?
Rahtikirja: 7227061800
Signed for by= Kuittaus: Mailhouse lauantai, maaliskuu 31, 2012 at 08:14
Lähtöpaikka: MANCHESTER - Darwen - UK
Määräpaikka: FRANKFURT - FRANKFURT - GERMANY +1 Kollit
JD014548692560862252
lauantai, maaliskuu 31, 2012 Sijainti Aika Kollit
7 Lähetys on toimitettu. Kuittaaja : Mailhouse FRANKFURT - GERMANY 08:14
Jep. 26.3. tilattu putelilähetys saapui tänään eli 12.4. enkä tilannut siis Kiinasta vaan ihan UK:sta. Joskus ne DHL:n lähetykset tuppaa kestämään melko kauan ja tämä on toistaiseksi hitain.
Ei tainnut paketti tulla vkl huominen tosin aikaa vielä. paketti libertyltä 5.4 chekattu ja nyt näyttelee..
Your item, posted on 10/04/12 with reference RU00xxxxxGB has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas. nyt paripäivää valmisteltu sit et se suomen pääs on viel paripäivää itellan pallopeleis mukaan.
yleensä toiminu hommaku buicki, viikossa tullu mut nyt tökkyää![]()
Joko olisi aika poistaa tuo ilmainen toimitus teksti
0,99£ kun ei ole hinnan kiroissa, mutta ei se ilmainen ole.
Kuten tuossa jo mainittiinkin, DHL'n seuranta ei kanna kuin Frankfurtiin asti. Saksasta Suomeen lähetys tulee 1. luokan kirjeenä ja on täten seurantakooditon.
Muistaakseni tuo raja on nykyään £26, joten jos on 25.XX ollu tilauksen arvo niin on lähetetty kirjeenä. Muuten on ollut inhimillinen virhe kyseessä, pahoitteluni
Toki sen voi korjata, mutta valitettavasti minulla ei ole oikeuksia muokata otsikkoa. Jos ViZi tai Luupponen nämä oikeudet haluavat minulle antaa, niin toki otan ne mielelläni vastaan O0
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Sain tänään vihdoinkin mun DHL:n palauttaman paketin. Nestetäydennystä a'la VR Hard Lemonad, PSV Pink Spot ja uusina makuina nallekarkki ja jekku. Vielä nopea iltavuoro ja sit pääsee viettämään viikonloppua uusien makujen kanssa.![]()
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Itse nesteeseen emme koske ollenkaan, se tulee valmistajalta suoraan valmiina. Ainakaan siis meistä tuo makuero ei johdu. Neste tulee gallonan pulloissa valmistajalta, josta pullotamme sen pienempiin annoksiin. Voi olla että neste on niin tuoretta että ei ole kerennyt kypsyä tarpeeksi, tähän auttaa jos pitää muutaman päivän pulloa pöydällä korkki auki. Pullouudistuksia tulee silloin tällöin riippuen siitä millaista mallia on saatavilla.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
viimeksi alennuskoodi ei toiminut ja vastausta kysymykseeni sainkin odotella parisen viikkoa
e-cig: best electronics