Tuli tilattua 2kpl noita smoktechin (tai ainakin vastaavia) läpinäkyiä cartoja http://www.toscanamall.com/en/dual-c...-smoktech.html ja ainakin toinen tuntuu olevan ihan susi.
Avokki oli tiputellut vaan suoraan sinne sisälle vanuun nestettä ja poltellut tyytyväisenä sillä tavalla ja itse täytin sitten sen säiliön neidille kun pääsin kotiin... Siitä se ongelma sitten ilmeni, eli se vuotaa ihan kunnolla siitä akun kierteiden juuressa olevasta reiästä ulos ja akun ollessa kiinni, se vuotaa siitä pienemmästä reiästä siinä sivussa. avasin ja putsasin ja kasailin uusiksi ja sainpa sen toimimaankin viideksi minuutiksi, kunnes taas aloitti uudestaan. Ato paukkuu välillä aivan kuin olisi ihan kuiva ja onnistui jopa räkäsemään mua silmään (kuka käskee tuijottaa driptipistä sisään). Villat on kosteat, eikä tankista imenyt enää nestettä sisälle, paitsi vuodon sattuessa.
Testasin sitten täyttämällä tuon toisen tilatun ja se taas pelittää niin pirun hyvin, että pelkään avokin ryöstävän sen minulta ja ja jättävän ton vuotavan romun mulle.
Pari veikkausta mistä voisi johtua:
-Eri nesteet noissa, eli vuotavassa toscanamaililta tilattu vg pohjanen spearmint ja toimivassa Wiz Mixin pg pohjanen litku.
-Dual coili on susi tossa toisessa ja imettäessä vetää vaan ilmanpaineesta nesteet ulos molemmista päistä.
-Tiivisteet rikki (no ei ne oikeastaan voi olla, kun se neste valuu akun liitäntä kohdasta vain.
Koitettu red kiwin ego-t kopion akulla ja smoktechin 900mah akulla, joilla siis toi toinen toimii molemmilla ja toinen kusee molempiin.
Kannattaako vaan pistää suoraan sähköpostia ja ruikuttaa uutta varaosa cartoa, vai voiko oikeasti olla vaan etten osaa?