Tuossa toinen: https://www.youtube.com/watch?v=6qP4Xg9yMBc
Näyttäisi että plussassa saa pumpulin päät laitettua ikäänkuin syvemmälle. Luulisi niiden pysyvän paremmin paikallaan, kun nestesäätöä kiertää, verrattuna std 25:n.
Tuossa toinen: https://www.youtube.com/watch?v=6qP4Xg9yMBc
Näyttäisi että plussassa saa pumpulin päät laitettua ikäänkuin syvemmälle. Luulisi niiden pysyvän paremmin paikallaan, kun nestesäätöä kiertää, verrattuna std 25:n.
On kyl hintava toi plussa. Tulee olee suomessa varmaan 50-60euroa
Hyvin kopsattu Heraklesin Sense RTA:sta toi pumpulointi. Mikäs siinä, hyvä tyyli jolla hankala saada dryhittejä. Alkaa jo pikkuhiljaa kiinnostamaan toi plussamalli vaikka varavehkeeks.![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Itsellänikin heräsi alustava kiinnostus tätä plussamallia kohtaan, sillä oma Griffin mk I on jäänyt alkuinnostuksen jälkeen pölyttymään ja tämä lähinnä huljujen neste- ja ilmasäätöjen ja ajoittaisen vuotamisen vuoksi. Kun muut RTA:t ovat toimineet luotettavammin, niin en ole sitten jaksanut paneutua Griffinin sielunelämään riittävällä tarmolla... Tämä Griffin Plus näyttäisi petraavan monessa kohtaa orgikseen verrattuna ja saas nähdä lähteekö tilaukseen vai jäänkö kyttäämään ilmestyisikö kirppikselle tyrkylle omaan budjettiin mahtuvia eurooppalaisia laatutankkeja![]()
Tällä viikolla tuli, Cvaporista tilattu.
Vähän meinaa tässäkin jäädä ilmakuplat jumiin kammion reikiin kuten alkup. 22mm Griffinissä jos ei ole riittävän lämmin tankki vielä. Kallistamalla kyllä liikkuu.
Hyvin höyryää mutta wickien laitto vielä vähän hakusessa, välillä vuotaa ilma-aukoista.
Kyllä tämä perus 25mm Griffin on edelleen kova laitos. Pitkästä aikaa pyöräytin buildin 2,5mm tapin ympärille 6 kieppiä Demon killerin Fused Claptonista, parit rapsut vaan, ihanan tasainen hehku ja wickaus Demon killerin langan mukana tulleella pumpulilla kertalaakista nappiin. Ei juuri räi, ei vuoda ja ihanan paksut + makeat höyryt lähtee. Niin kauan vetäny noilla kahdella TFV8:lla, että oli jo päässyt unohtumaan RTA:n höyryjen ihanuus.
Jalmarin Juissia jäillä tankissa 70vg/30pg ja sen verta tuli kiskottua, että jo 2mg niksat alkoi tuntumaan 60-watilla pikkasen päässä.
Tykkään Demon Killer langan mukana tulevasta pumpulista kyllä paljon. Oon vetäny hyvinki tiukasti coilien sisään pumpulin, niin että just ja just ei liikuta coilia liikuteltaessa, mutta tuntuu tiukalta. Sitten vaan rapsuttelin tweezereillä pumpulin joka kohdasta pöyheäksi ja wickaa 25 griffin vittuilematta vaikka 80-watilla. 100-watillakaan ei antanut kuivaa, mutta alkoi maku häviämään ja räkimistä ilmenemään. 90-wattia räkiminen jatkuu, wickaus jaksaa. 80-watilla räkiminen vähenee sen verta, että sillä voisi jo vedellä. Oon kuitenki tykännyt pitää siinä 65-75wateilla.
Pumpuli maistuu hyvin vähän about puolisen tankkia, kun en tosiaan sitä juuri tulitellut kostutuksen jälkeen, ihan vähän vaan. Jos tosiaan kostuttaa, sitten tulittaa, kostuttaa ja tulittaa niin sillä saa pumpulin maut pois aika hyvin ennen tankin paikoilleen ruuvaamista.
Käytän tuota pumpulia tankeissa. Kendo Vape Cottonia / Team vape lab King of Cottonsia sitten Tsunami 24 Dripperissä.
Suosittelen kokeilemaan pumpulien päiden rapsutusta jollakin terävällä ja sitten haituvien leikkaamista, tuntuu auttavan wickaukseen tosi paljon.
Mulla tämä Griffin 25mm tahtoo pissata alleen ja syitä etsiskelen vielä... Sitä ihmettelen että mihin nämä mustat tiivisteet kuuluvat Griffinissä? IMG_1060.jpg
Ne pienet tiivisteet tulee drip tippiin (2 kpl).
tip.jpg
Nestesäätöä kiertäessä pumpulit saattavat päästä liikkumaan. Kun tekee uuden setupin, niin kaikki menee hyvin ekaan täyttöön asti.
Se rinkula, jonka taakse pumpulin päät tulevat, saisi olla 2-3 milliä korkeampi.
Tein vaihteeksi yhden coilin setupin puolittaakseni kuseksimis-ilmiön.
^ Liian pitkät pumpulit jos ne ottaa sinne kammion seinämiin kiinni. Kannattaa oikaista ne suorempaan alas.
Tossa pari kuvaa, jotka lähetin jo aiemmin Benjille. Tuon ilmaputken ja pumpulien väliin kannattaa jättää pieni rako. Se estää nesteen pääsyn pumpuleista ilmareikään ja sitä kautta alakertaan.
g.jpgg2.jpg
Viimeksi muokannut Hande; 01.10.16 kello 13:41.
Hyvä kun saadaan hyviä kuvia tänne!![]()
![]()
"Not a bad life really"
No niin. Pumpuloinnista tässä varmaan on vain kyse. Mulla oli siis ongelmana se että pissasi baseen tämä tankki. Nyt tein niin että vaihdoin Bacon pumpulin Mujiin ja laitoin pumpulin tosi tiukkaan. Pöyhytin kunnolla pumpulit kuten kuvassa näkyy ja laitoin nestereikiin pumpulit siten että varmasti nestereiät on pumpulien täyttämät kunnolla. Nyt ei vuoda! Ei vedä kuivaakaan. Nesteen VG pitoisuus toki varmasti määrää että kuinka tiukkaan pumpuli pitää laittaa ja jos käyttää paljon watteja niin pitää huomioida myös tankin lämpeäminen. Nyt mulla toimii tämä vaikka mun neste on 88% VG. Ei vuoda eikä wikkaa kuivaa. Jos alkaa wikkaamaan kuivaa niin lisään PG:tä taikka kevennän pumpulointia. IMG_1061.jpg IMG_1063.jpg P.S. Kuvassa rengas on löysällä, mutta sen kiristin. Myöskin paransin vielä sitä että pumpulit eivät osu imukammioihin kuten täällä jo aiemmin on hyvin neuvottuP.S.S. Myöskin Merlinin tankit sain toimimaan siten että laitoin riittävästi pumpulia nestereikiin. Ehkä mun höyryttelytyyli on sellainen että imen kovaa kun tuppaa vuotamaan mulla herkästi tankit
![]()
Liian pitkät noi on edelleen ja pumpulit tungettu tonne aukkoihin ni ei ihmekkää jos antaa kuivaa. Paras tapa leikata ne oikeesti lyhyiks ja vaan hellästi asetella siihen rinkulan päälle. Mul ei edes näy pumpulit tuolta rinkulan alta ja noin se jaksaa wickata eikä kuseksi jos kattoo ettei pumpulit ole ilmaotossa kiinni
Eikun mulla just lyö märkää baseen. Ei wikkaa kuivaa todellakaan. Näytin siis edellä vaihtoehdon että jos tankki kusee niin mitä silloin voi koittaa tehdäMinähän sanoin edellä että nyt ei vuoda eikä tuu kuivaa. Lukekaa ennen kommentteja kiitos
![]()