Juu, ja käytetty & ladattu pareittain/kolmestaan/neljästään jne.
Juu, ja käytetty & ladattu pareittain/kolmestaan/neljästään jne.
Mulla on siinä ihan 18650 akut. Tosin kyllä ebaysta tilattu. No mä koitan huomenna jos saan raaputettua sitä pintaa siitä hiukan jollain. Kiitos avuista mutta vastaanotetaan viielä lisääkin.
Ja juu on aina ladattu samala kertaa ja silleen. Ihmetytti vaan kun kerran ehdin käyttää ja sitten ilmeni tällänen ongelma. Ja siis putsaanko akun vai se mihin akku pistetään? Voin putsata molemmat. Ja muuten kaverilla sama laite ja yhtä vanha nin sillekin ilmeni tämä ongelma.
Juu pitäs varmaan. Onko nää hyvät Trustfire 18650 2400 mAh Li-ion akku suojapiirillä - 18650 Li-ion akkukennot - Li-ion akkukennot - Akkukauppa.com ?
Tilasinko sutta ja sekundaa kun tietämättömänä tilasin yhden tällaisen puffilasta: Akku EFest IMR 18650 3,7V 3500mAh 20A purkuvirta Li-Mn Purple
Ite ainakaan en ostaisi Efestejä. Eivät ole lähelläkään sitä mitä luvataan. Tolla hinnalla olisit saanut kaksi kunnollista LG:n HG2 akkua Akkulasta.
Testituloksia:
https://www.reddit.com/r/electronic_...50_bench_test/
Bottom Line: This Efest is a rewrap, identical in appearance and performance to the Panasonic 10A/3300mAh NCR18650GA. Both the Efest's current and capacity ratings are exaggerated. At 20A continuous this cell gets hot enough to boil water, 111°C.
Hyvä muistisääntö siis tästä eteenpäin. Akkujen pitää olla samaa merkkiä kuin mun hyvä telkkari. LG.
Kyllä sen nyt vain 18650-koossa yleistää, efestin arvot ovat olleet REILUSTI liioiteltuja johtuen siitä, että uudelleenpakataan B-kennoja.
26650-koossa taasen on joko opittu virheistä tai sitten edes halvalla ei saa paskoja kennoja päällystettäväksi.
KGO & Twist
Jep, ainakin vihreä Efesti sai Moochilta vihreetä valoa.
KGO & Twist
Finnvapen 30€ hinta satasesta ei olisi paha, mutta onko tuossa 100w TC:ssä jotain "ominaisuutta", joka tekee boksista turhakkeen?
KGO & Twist