Sehän on väärässä ajassakin ja päivä väärin
Sehän on väärässä ajassakin ja päivä väärin
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
kelloko korjaa asian, voi teitä
Pekka Streng - Matkalaulu
hevosella tsik tsik...
Pekka Streng - Matkalaulu
Kanootti seis, inkkari putos!
Höyryttelypäiväkirja
Kannattaako mistään ebaystä lähteä kelloa ostamaan? Onkohan väärennöksiä? Entä kannattaako mistään oikein ostaa muualta kuin kelloliikkeistä jos aidon haluaa? Mä en tiedä, mutta voisin kuvitella ja kiinnostaa tietää... Uutta kelloa tekis jo mieli 5 vuoden jälkeen.
eBay on täynnä väärennöksiä mutta myös ihan aitoa tavaraa. Itse olen yhden kellon sieltä aikoinani ostanut joka on itse asiassa tällä hetkellä kädessäni työkellona (Suunto Core). Päädyin tilaamaan ulkomailta kun kyseistä "special edition" mallia ei suomesta saanut. Tullithan tietysti jouduin maksamaan ja sain kellon noin 50€ halvemmalla kuin suomesta jos täältä sellaisia olisi saanut.
Ebayssä pitää tutkia sitä myyjän luotettavuutta hyvin tarkoin.
Höyryttelypäiväkirja
Edesmenneen isoisän Vinca vasemmalla ja sille ei rahallista arvoa löydykään. Oikealla vähän kärsinyt Tusal jonka sain ilmaiseksi ja jonka arvoa en tiedä kun on kromitkin aika kärsineet. Tusalissa kaiverrettuna vuosiluku 1954. On se jännää että nämä kellot edelleen käy ja kukkuu tarkasti. Kyllä on osattu ennenkin kelloja tehdä kyllä! IMG_1121.jpg
Onko kenelläkään kokemusta Triwan kelloista. Hulluilla päivillä ois triwan klinga 140€ ja mietin et onks toi järkevä hinta tollasesta. Tekis mieli hommata kello ja mietityttää et onks toi ton rajan arvonen vai pitääkö kaivaa lisää seteleitä taskusta ja ostaa laadukkaampi. Silmää toi miellyttäis muttei jaksais ostaa huonoa.
Muutamia kellokuvia nykyisestä kokoelmasta (tai sen osasta) tännekin.
Seikon suklareita ja chrono sekä pari itse modaamaani Vostok Ambhibiaa.
Höyryttelypäiväkirja
Tissot PRC 100 on ollut käyttökellona vuosikaudet. 2-3 vuoden välein paristo vaihtoon ja hyvin pelittää kotona, töissä ja koskia kahlatessa. Hinta/laatu on ollut kohdillaan tämän kanssa.
Tomassino; olisi yksi Seikon 5 sport automaatti josta haluaisin eroon. Ollut pari kertaa ranteessa, mutta on kullanvärinen joten ei ole mieleinen.
Kiinnostaisiko vaihtaa johonkin teräs/mustaan?
Höyryttelypäiväkirja
Firman 20v lahja sai tänään päivitystä rannekkeen osalta. Täyttää just 10v👍
30v lahja tilattu ja se tulee ranteeseen ens kuussa. Seikohan sekin on ja samalla tuli hommattua sille kaveri tänään, tulllee perjantaina tai ens viikon alkupuolella paikalliseen kivijalkaan🤗
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kepsiä🤗
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Wish.comista tulee yleensä tilailtua näitä kaukaa kalliilta näyttäviä kelloja 1-5 euron hintaan lähinnä asusteeksi hieman siistimmän vaatekokonaisuuden kanssa pidettäväksi