Sehän onkin vaan sitä varten että parin päivän putken jälkee voi tarkistaa herättyään onko ilta vai aamu.
Sehän onkin vaan sitä varten että parin päivän putken jälkee voi tarkistaa herättyään onko ilta vai aamu.
Orient Automatic Sports CET0H001B Men's Watch
loppu jahkailu ja tilasin äsken tälläisen. seikoa kattelin, mutta tää nyt vaan tuntui omalle. en usko että kadun, mutta katsotaan kun tulee että mille tuntuu
Mulla on taas käynyt toisin päin: Seikon suklarit löysin, kun etsin itselleni Orientin Mako-suklaria. Sitä ei sitten koskaan tullut ostettua, mutta viisi Seikoa sen sijaan..
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
image.jpg
Creationwatches toimitti tän käsittämättömän nopeasti. Tiistaina oli 8:18 aamulla lähtenyt Singaporesta ja nyt on ranteessa.
Eipä ole ranteessa ollut kelloa pariin kymmeneen vuoteen, mutta nyt piti Sonyn smart watch, swr 50 tilata, kun halvalla sai..
18:31
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Mun kello
"FEAR stands for fuck everything and run."
Höyryttelypäiväkirja
Mudmaster.
Tarkempi malli: GG-1000-1A5ER
Casio G-Shock GG-1000-1A5ER Mudmaster - Keskisen Kello Oy
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Ai se on tuossakin kompassi. Mä tuosta kompassin sivunupista päättelin rangemaniksi. Vai mikä anturi onkaan..
Höyryttelypäiväkirja
Mä en noista gayshokeista innostu. Seikot on sydäntä lähellä... ku ei oo varaa kalliimpaan. 5 tai 7 sarjalainen seuraavana liipasimella. Perus subi päivyrillä ja ainoa oikea kello on automaagi Ei enää nappaa ajanotot sun muut ylimääräset...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Joo, mutta tämä on tämmöinen köyhän miehen anturikello. Pelkkä twin sensor -malli.
GW-9400 Rangemanissa on uudempi ABC triple sensor, jonka kaikki data on tarkempaa.
Tästä GG-1000:sta puuttuu myös solar ja radiosignaali. GWG-1000:ssa on kaikki nämä, mutta en pidä sen ulkonäöstä niin paljon kun tämän.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Höyryttelypäiväkirja
Tämmöinen olis mulla jouten.
Höyryttelypäiväkirja
Ei se ollu naarmunen, vaan likanen se taulu. Kunto kuin uusi ja loota löytyy. Voin tarkistaa iän, mutta uutena ostettu ja viime talvena. Nato on itseasiassa se vahvempi zulu-malli ja käyttämätön seikon gummiranneke on myös mukana.
Höyryttelypäiväkirja