sx-minitkin mahtaa kestää pl. maalipinnoite.
sx-minitkin mahtaa kestää pl. maalipinnoite.
#cream_ass_lyfe
No joo, ehkä vähän jyrkästi muotoilin, pikemminkin kokolailla paska yksilö. Kyllähän se vankka laite on ja vakuuttaa jos kestää paljunkin.
Luulen, että minulla oli sinne päässyt kosteutta ja erinäisiä rakennushommissa irtoavia hiukkasia, jotka sitten ajan kanssa tuhosivat piirin. Ensimmäinen oire oli näytön kääntyminen ylösalaisin ja vilkkuminen?
Mulla on nyt ollu kolmisen viikkoa käytössä kyseinen laite ja olen erittäin tyytyväinen hankintaan.
Käteen sopiva ja jämäkkä, tulitusnappi ei kilise ja heilu. En ole vielä päivittäny ohjelmistoversiota kun ei ole ollu tarvetta.
Versio 3.00 näkyy olevan.
Tankkina on Smokin TCT clearo 0.15 ohmin nikkeliatolla. Tankki istuu täydellisesti cuboidin nokkaan.
Nyt ajattelin vaihtaa aton ja kysyisinki teiltä millä asetuksella kuuluis höyrytellä kun vaihdan tankkiin Smokin VCT Pro 0.6 ohmin aton? TEMPss316 vai power-asetuksella?
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Ettet olisi survonut liittimen o-rengasta paskaksi Smokin hervottomalla qllilla...siis liittimellä?
Bannit itseironisista siguista.
KGO & Twist
En, ja toimaa muilla atoilla, sekä nyt kun Cuboid on saanut levätä vuorokauden toimaa myös tfv8, outo tapaus.
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Uusin päivitys näyttää saapuneen Cuboidiin.
Software download - Joyetech
En oikein käsittäny mitä hyötyä tuosta esilämmittelystä on? Testasin ja se tuntui ihan arseelta..
Mulla ei ollu aiempaa päivitystä softaan niin tuossa uudessa ei vissiin tullut tuota peliä? En ainakaan sitä mitenkään löytänyt, tarkoittaneeko tämä että pitäs ekka päivittää vanhempi versio ja sitten vasta tuo uudempi. Jos näin niin eivät kyllä osaa oikein hommiaan tuo Joyetechin porukka.
Preheat toiminto lähinnä hyödyksi silloin kun lankana twistattuja ym paksuja naruja. Eli kun asetetaan preheat esim. 120 wattiin ja preheat aika 0.20 sekunttiin niin modi antaa tuon ajan nuo pyydetyt ja palaa sitten antamaan asetettua wattimäärää. Hyöty tuossa on siinä ettei tarvitse odotella coilien lämpiämistä. Olen käyttänyt Smok tfv8:sia ainoastaan Sigelein 213w modilla tuon preheat toiminnon takia, toimii siinä loistavasti. Täytyy nyt kokeilla miten pelittää tässä Cuboidissa tuo preheat, sais tällekin modille käyttöä.
Kun löytää oikean suhteen preheatin ja "normi"tehojen suhteen toiminto on helvetin hyvä. Esim. preheat 120w/0.20 sek ja normiteho 90w jne jne
Preheattia olenkin vähän odotellut vaikkei tästä ominaisuudesta ole ennestään kokemusta. Tulipa äkkiä asennettua päivitys! Ens meinas olla ongelmia vaihtaa moodeja, ei millää meinannu ottaa kolmea klikkausta! Ny seki toimii, klikkailin kai liian nopeesti...
Griffin 25 Cuboidin perässä, 0,2mm/0,5mm Claptonia / 0,27ohm / 0,5sek 80W / 55W. Hyvin pöhisee!
Jep, päivitys ladattu ja preheattikin testattu, toimii hienosti.
Muitakin modeja tuli päiviteltyä samalla tuossa kun oikein pöytäkoneen avasin, viimeksi vissiin viime talvena oli auki
Uusi päivitys ladattu ja testattu. Preheat toimi, näytöltä ei juuri mitään näkyny. Takaisin edelliseen versioon alle tunnin vääntämisen jälkeen.
Ps. Game modea en löytänyt enää
.
Viimeksi muokannut Sandyman; 07.09.16 kello 04:59.
Seuraavaksi tahdon cuboidiin afterburnerin....
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Onko muilla ollut samaa ongelmaa cuboidin kanssa - pari kk vanha vehje ei enää tunnista atoa. Vanhalla firmiksellä oli "no atomizer found", nyt "low atomizer".