Postista päivää.
2/3 rellu, musta Mage RTA + sille custom tippejä, claptonia ja valmiita fused claptoneja sekä Vape-Reseptien halvennuksesta TPA:n tiivareita.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
20160902_004635_resized.jpg
Meikäläisen suosikkicombot.
Postiluukkuun tupsahti tiivareita! Eli nyt kokkaamaan.
Tiivarit2.jpg
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Pekonitiivaria
Käyttökombot:
G-tube Titaani/510Mister
Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
Odin Mini 100/Kumo Rdta
Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
Päivittyy vähän väliä
IJOY Solo Plus 26650 & CoilART Mage RTA.
Perhana kun on sitten käteen käypänen modi. Kuvista vähän vierastin tuota muotoa, mutta kun kapula pamahti käteen, niin eihän tätä meinaa irti saada - hyvä että kuvan sain otettua.
On tuo tulitusnappikin niin namipaikalla joko peukalolle tai etusormelle olipa kummin päin tai kummassa kädessä (varsinkin minun kummassa kädessä) tahansa.
Taidan tarvita toisen tälläisen.
en tiedä moni haukkunu sala homoksi en minä tiedä mä vaan tykkään siivota ja pitää paikat tiptop.. en siis järjestele joka palikkaa suoraks jne vaan et kylppäri on siisti ja lattist imuroitu ja tiskit hoidettu oon meksikolainen naahanmuutaja varmaa trumpin mukaan
Mä en mitenkään malta olla heittämättä vastapalloa jorpakolle Tässä mun postit... IMG_1038.jpg
Nyt saa hinkkaus riittää! Olikin luulemaani työläämpi toi värjäysprojekti. Vahaus vielä uupuu ja pari pikkujuttua, mutta hiomaan en ala!
Liite 28344