Ettei kellekään jää epäselväksi niin Kiinastahan ne puffilankin atot Nautilukseen tulevat, samaa tavaraa mutta kalliimmalla hinnalla. Kopiot sitten erikseen, käyttänyt niitä nyt muutaman kuukauden ja ihan ookoo niillä pärjännyt mutta kuitenkin tuntuu että aidot antaisivat paremmin makua.
Oli tämä ainakin mulle selvä ennestään
En vaan ole opetellut kiinasta tilaamaan mitään, alkaa muuten pyörre käymään pankkitilillä eli kumminkin tulee halvemmaksi tilata Puffilta vain sen mitä tarvii
Ai niin, tuolla FT:llä on ihan älytön valikoima Nautiluksen atoja? Eri valmistaja ilmeisesti???
Ja onko joku kokeillut noita 2.1 ohmisia vastuksia ???
Nautilukseen viritysosia
ASPIRE NAUTILUS tank By Signature Tips UK,
Okei... Jos oon oikein ymmärtäny niin Nautilukseen ja miniin käy samat coilit? Miksköhän fasttechilla on erikseen nuo sitten ja eri hinnalla vieläpäIson Nautiluksen coilit on loppu, mut jos minin käy siihen niin sama kai niitä tilata... Onhan nuo aika hyvät arvostelut saanu eli ehkä ne on aitoja tosiaan
edit: WÅT:
- "This item can only be purchased via Bitcoin (XBT) or gift certificates (store credits)."
Ne minin atot sopii isompaankin, en tiedä miksi mini on erikseen mainittu. Eri hinnat sit taas johtunee eri valmistajasta??
Jos niissä lukee authentic, niin aitoja pitäis olla. Meinaatko niitä, jotka maksaa $8.06/5 kpl??
Aspiren tuotteita ei tuolta voi ostaa Paypalilla eli bitcoin tai sit ostat jotain muuta, jonka peruutat jolloin saat lahjakortin ja sillä sitten maksat atopäät.. Jotenkin noin se meni??
Joo just niitä tarkotin... Mutta mutta, miten voi näin halvat hinnat olla mahollisia ja uskaltaakohan tuolta tilata: Authentic Aspire Natilus 5pcs Replacement BVC Coil Head 1.6Ohm
Lukasin kauppa-alueelta parikymmentä sivua ja oli siellä jonku verran kokemuksia, ei varmaan auta kun kokeilla![]()
miksi ei uskaltaisi. mä oon tilannu fastechiltä nautiluksia ja atoja ties kui kauan ja mitään vikaa ei ole ollut. kunhan otat authentic tankin ja atot ni bueno. siellä on niitä ökyhalpoja mut ei oo laadukkaita atoja ne kyllä. en mäkää sekaantunu oo kiinan kauppoihi oon vaak asiakas
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Cigabuylla veloitetaan myös postit, Ft:llä ja 3fvapella ne kuuluu hintaan.
Kaikki epäoniistuu jotenkin.
Btw kabukia myydään topvapella hp 95e![]()
#cream_ass_lyfe
Joo huomasin... Mut Cigabuy on ainakin noista ja parista muusta kiiinalaisesta ainut mistä saisin kaiken mitä halajan... Tosin jos ei ois posteja niin vois jaotella tavarat pienempiin eriin, onks ehotuksia vielä mistä kannattas tsekkailla?
Ja CigaBuy on selvästi halvin noista mitä oon katellu, plus vielä -5% alennuskoodi... Kohan vaan ei paketti hukkuis matkalla
Tarkotus ois ostaa Nautilus, Nautilus mini ja Nautiluksen sekä Cubiksen atopäitä...
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:34.
Tuo plussapinnihän on irrallinen osa, pysyy paikoillaan tiivisteen puristamana. Sen voi painaa takaisin. Ei pitäisi imuvastukseen vaikuttaa tuon kaatumisen.
Ja varoituksena, FT:n varabaset on ollu viime aikoina huonoja, ei mee ato kierteille kaikissa. Hyvittivät mulle tuleen susiyksilön kyllä, kun laitoin videon aiheesta.