Sivu 112 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1262102108109110111112113114115116122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,221 - 2,240 / 2537

Aihe: FlavourGuys - Monien makujen kauppa

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Jihuu nyt pohjaa varastoon varmuudeksi, ettei vaan verottaja iske kiinni. Eks nää nyt säily ainakin sen pari vuotta?!

Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Jihuu nyt pohjaa varastoon varmuudeksi, ettei vaan verottaja iske kiinni. Eks nää nyt säily ainakin sen pari vuotta?!
    2 vai 3 vuoden päähän on muistaakseni päivätykset. Avaamattomana huoneenlämmössä, avattuna jääkaappilämpötilassa, päiväykseen asti lupaukset.
    Ite pidän avattunaki iha huoneen lämmössä ja puolessa vuodessa ei o tapahtunu mitää muutoksia värissä yms ainakaan.
    Lähteenä Chemnovaticin tehdas tai labra mikälie olikaa

Itsellä pohjat olleet kohta vuoden avattuina huoneenlämmössä, eikä mitään ongelmia. Ne on perkele säilöntäaineita, ainakin jossain mittakaavassa.

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Teille on näköjään taas tullut modeja myyntiin nettikauppaan??? Joku kämmi ehkä?

edit. ei mitään

Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Teille on näköjään taas tullut modeja myyntiin nettikauppaan??? Joku kämmi ehkä?
    Miten mä oon ymmärtänyt että modien myyntiä ei oltaisi jossain vaiheessa oltu missään edes rajoittamassa, ainoastaan tankit piti olla määrätynlaisia?

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Mä ymmärsin et laitteiden etämyynti rajojen sisällä loppuu.. Ja mun mielestä ne oli jo poissa reseptien sivulta ja nyt oli pari tullu takaisin??? Ei mua haittaa vaikka saisikin edelleen modeja

Voiko noihi tyhjii pulloihi tehä suoraa nesteet vai kannattaako pestä ennen käyttöö? Ite oon vaa huuhdellu vedellä.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomi-50 Näytä viesti
    Voiko noihi tyhjii pulloihi tehä suoraa nesteet vai kannattaako pestä ennen käyttöö? Ite oon vaa huuhdellu vedellä.
    Ite oon heittänyt soosit pulloon ilman pesemisiä.
    Kai niitä vois huuhdella, mut en oo nähnyt tarpeelliseksi, kun eivät etes haise tms.

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    En oo huuhdellu minäkään.

Poikkeus myymälän aukioloajoissa

Suljemme myymälän tulevana perjantaina ja lauantaina poikkeuksellisesti jo klo 16:00!!

ja kettu kuittaa..

-----

Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Juu kaikki laitteet oli pari päivää piilossa mutta nyt laitettu modi ja atopäät takaisin.

Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Miten mä oon ymmärtänyt että modien myyntiä ei oltaisi jossain vaiheessa oltu missään edes rajoittamassa, ainoastaan tankit piti olla määrätynlaisia?
    Jep. Eli nyt pitäisi se max 2ml tilavuus päteä tankeissa jos meinaa myydä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomi-50 Näytä viesti
    Kyllä se tietysti suotavaa on että pesasee ennen käyttöä. Ihan vaan huuhtelee vedellä. Pullossa voi olla sattumia esim. pahvin palasia ja pölyä.
    FlavourGuys - Monien makujen kauppa
    Verkkokauppa | Facebook | Twitter | Instagram | MYYMÄLÄ (Kolmas Linja 4, avoinna Ark. 10-18, LA 12-16)

Moro! Milloin ois tulossa tuota Vampire Vapea? Strawberry kiwiä oisin vailla.

Lainaus Alkuperäinen postaaja St.pierre Näytä viesti
    Moro! Milloin ois tulossa tuota Vampire Vapea? Strawberry kiwiä oisin vailla.
    Ensiviikolla on tulossa täydennyksiä.

Vampire Vape
    K-Boom
    Supervape
    Solubarome
    Ladybug
    Revolute (DIY & High end)
    Ja yhteisönesteitä kaikkia..

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Verkkokauppa | Facebook | Twitter | Instagram | MYYMÄLÄ (Kolmas Linja 4, avoinna Ark. 10-18, LA 12-16)

Tervehdys! Onko MIXPAC-XL aloituspakkausta tulossa myyntiin lähiaikoina?

Miksi Flavor Westin makuaineet on poistuneet valikoimista? Täytyykö tässä paras salmiakki maku tilata ulkomailta? Black Liquerice ainakin takaisin valikoimiin. Suomessa ei ole yhtään salmiakki tiivistettä kunnollista myynnissä!

Täydennyskuormia on saapunut varastolle ja saldoilla nyt:

- K-Boom
    - Vampire Vape
    - Supervape
    - Revolute DIY
    - Revolute High-End
    - Solubarome

Mukana myös uusia makuja yllä mainituille.

Tänään tulossa saldoille Epidemic Fuel, Pandemic Fuel sekä Haus Fuel täydennykset.

Tervetuloa ostoksille!

https://kauppa.vape-reseptit.fi

------

Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypäästelijä Näytä viesti
    Tervehdys! Onko MIXPAC-XL aloituspakkausta tulossa myyntiin lähiaikoina?
    Moi! Saldoilla on nyt.

Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Miksi Flavor Westin makuaineet on poistuneet valikoimista? Täytyykö tässä paras salmiakki maku tilata ulkomailta? Black Liquerice ainakin takaisin valikoimiin. Suomessa ei ole yhtään salmiakki tiivistettä kunnollista myynnissä!
    Flavor West ainakin toistaiseksi pois valikoimista. Täytyy tulevaisuudessa katsoa miten tuon valmistajan kanssa tehdään.

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki
    Miten voi olla Solubaromen nesteet loppu jo tässä vaiheessa jos juuri tulleet saldoille. Laitoitte tuon edellisen viestin kello 17.12 ja nyt on kello on 17.55?????
    Pitäisikö teidän tilata niitä enemmän kuin se pari pulloa jotta kaikki halukkaat saavat niitä!!!

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flashbox Näytä viesti
    Miten voi olla Solubaromen nesteet loppu jo tässä vaiheessa jos juuri tulleet saldoille. Laitoitte tuon edellisen viestin kello 17.12 ja nyt on kello on 17.55?????
    Pitäisikö teidän tilata niitä enemmän kuin se pari pulloa jotta kaikki halukkaat saavat niitä!!!
    Klikkaa tuotetiedot auki.
    Nyt ainakin näkyy saldoilla. Ainakin osa, oliskohan päivitteli käynnissä vielä.

Say no more! Haüs Fuel is back in the House!

Toisinsanoen, Haüs Fuel saldoilla, mukanaan yksi uusi maku: Herbert!

Herbert on makean hedelmäinen sorbetti, jossa on nuotteja ananasta sekä muita kesäisiä hedelmiä.

https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuot...eet/haus-fuel/

Epidemic Fuel sekä Pandemic Fuel makuja myös täydennetty!

EF: https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuot...epidemic-fuel/
    PF: https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuot...pandemic-fuel/

Tervetuloa makuostoksille!

-------------

Solubaromea tuli kuusi makua reilu määrä mutta teknisiä onkelmia niiden lisäämisessä. Pari saatiin nyt ja uudet maut kunhan saan. Toimittajalla ollut varastot myös hieman tyhjillä Solubia josta syystä kaikkia makuja ei vaan saatu täydennettyä.

Saa nähä kumpi tulee eka, mun pohjat himaan, vai teille uus pohjakuorma....
    Yli viikon ny ollu matkalla

Keskustelu Kaupat

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •