Jospa se ato vaan kärähti vanhuuttaan??
Ei mulla ole ollut ongelmia o-renkaiden kanssa, vanhimmat on ollut reilun vuoden käytössä
Jospa se ato vaan kärähti vanhuuttaan??
Ei mulla ole ollut ongelmia o-renkaiden kanssa, vanhimmat on ollut reilun vuoden käytössä
Mulla on Cuboid, jota en ole päivittänyt 150W -> 200W, koska ei ole ainakaan vielä ollut tarvetta. Tuota Aspiren clearoa olen käyttänyt 8 Watin tehoilla.
Voltit ovat sen myötä pysyneet visusti alle 4 voltin, eli en ole huudattanut ko. atoja, koska höyryä ja makua on hyvin riittänyt.
Tiedä sitten miten luotettava toi Cuboidin näyttö on, mutta 8 watin kohdalla, kun painan tulitusnappia, virta on 2,1A 1,6 ohmin atolla. Mutta eikös noissa atoissa mainita pelkästään tehoalue watteina, ja resistanssi? Max.virrasta ei näy merkintää.
Cuboidia olen käyttänyt tähän mennessä vain watti- eli tehosäädöillä.
Lainasin Cubiksesta sen mukana tulleen holkkimaisen suukappaleen, ja siinä on näköjään kaksi o-rengasta, kun taas tuon K1:n mukana tulleessa niitä on vain yksi.
Pidän kuitenkin enemmän K1.n tuttimallista, mutta sellaisia ei tunnu olevan saatavilla kahdella o-renkaalla.
Tokihan varmaan ulkomailta löytyisi, mutta koitan pysytellä kotimaisissa firmoissa.
Nämä Drip tip 510 STD muovi 1kpl/2kpl/5kpl toimii Nautiluksessa vaikka onkin yhdellä o-renkaalla.. Nautiluksen orkkis tippi on sama kuin K1-tankissa.. Käytän noita muovisia kun metallista en tykkää ja käytin jo K1-tankissakin kun sellainen oli
Missähän on vika, kun minulla on ego one mega tankki ja jatkuvasti palaneen maku. Atopään vaihdon jälkeen viimeistään 3 imu maistuu palaneelta. Olen kohtuu kokematon vapettelija. Mistä vikaa kannattaisi etsiä? Todennäköisesti käyttäjästä mutta mistä?