Näyttää lelulta. M Class on vieläkin suosikki näistä.
Pyörii 200€:n tuntumassa joka kaupassa. Evolutionvaping.co.uk:ssa 205€ posteineen, alekoodilla ryyditettynä! Ite pitäis löytää vielä origennykin jostain, keskiviikkona taas pätäkkää päällä. Kun se inTaste nyt avais vielä luukkunsa niin sais kaikki puutteet samasta paikasta. Nyt tarvittavat tavarat kolmessa putiikkissa ja posti yli 30€ yhteensä.
Mehupojillakin 210€. Nämä näyttääkin menevän kaupaksi tosi nopeasti.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:14.
Onko m classin ominaisuus vai vika kun vaaka-asennossa watit vaihtuu itsekseen mutta kun nostaa pystyyn niin asettuu. Näytön asetuksilla saattaa olla vaikutus, tai sitten ei. En ole ehtinyt vielä tutustua tarkemmin.
Ok. On se päällä. En tienytkään mikä se on.. Mistä näihin saa sitä pohjaa, missä on se kahva valmiina?
Tänään saapui SXmini ML-class. "Ensipuraisu" otettu ja täytyypä sanoa, ettei yhtä jämäkän ja laadukkaan tuntuista modia ole ollut ennen kädessä. Ehkä vaan kuvittelen, mutta höyry maistuu samoilla wateilla makoisammalta, kuin Eleaf iStick Pico:lla.
Ensin luulin, että tässä on jotain vikaa, kun watit rullaili itsestään tappiin asti, mutta sit luin ketjua vähän taaksepäin, niin homma selvisi. Firmware upgradekin meni hienosti läpi pienen ihmettelyn jälkeen.
----
Edit:
Ainoa miinus tähän mennessä, että on aika painava. Ilman akkua 220g. Eleaf Pico painaa 114g. No, vielä tuota on jaksanut nostella![]()
Viimeksi muokannut Hande; 09.07.16 kello 20:43.
Mulla on ollu jokusen kuukauden M-class satunnaiskäytössä (enkä osaa sitä vieläkään käyttää kuin vahingossa...)
tykkään kovasti, laadukkaan oloinen vehje.
Mulle ei vaan ole auennut että mitä eroa näillä eri versioilla on, paitsi hiukan ulkonäössä.
Toki 2-akkuisen eron muihin ymmärrän mutta muuten on vähän epäselvää.
Kun se ei mun mielestä mitenkään ihan helpolla selviä edes Yihin sivuilta.
Tai sitten oon vain totaalisen tyhmä.
Originaali SX ilman ämmää on kai ilman lämpösäätöjä, ja M on sitten lämpösäädöillä ja ML vielä kehittyneempi versio jossa on enempi vaihtoehtoja langoille ja tarkempi mittaus ohmeille yms. ML versiossa näyttää olevan myös patteriluukussa helma ettei sitä voi ruuvata liian syvälle, aikaisemmissa versioissahan se ruuvautuu melko syvälle jos väkisin haluaa vääntää. Ja osittain myös rahastuksesta kyse, yihi tarjoaa paremmat firmware päivitykset uudelle modille.
En ole mikään expertti mutta googlettelin mielenkiinnosta kun mullakin on toi M-class. Ja täytyy sanoa että enpä minäkään osaa sitä käyttää, oon säätänyt 25W ja powerful+ asetuksella mennään ihan ilman mitään lämpösäätöjä mutta kaitpa tuota vois joskus opetella käyttämäänkin. Helvetin jämäkkä laite kyllä mutta hiukan harmittaa kun tuo patteriluukku on kyllä aivan paska verrattuna vaikka picon tai hyvin toteutettujen magneettiluukkujen helppouteen. Hankala operoida ilman työkalua ja menee herkästi väärille kierteille. Semmonen että voi autolla ajaessa yhdellä kädellä vaihtaa akun on enempi mun mieleen.
S Class oli ensimmäinen näistä lähes saman näköisistä laitteista. Siinä ei ole ollenkaan lämpösäätöä.
M Classissa on SX350J piiri ja ML Classissa SX350J-V2 piiri. Muistaakseni M Classissa ei aluksi ollut TCR asetuksia SS-langalle, mutta se korjattiin myöhemmin päivityksellä, jonka ansiosta TCR-arvon voi asettaa manuaalisesti. ML Class on siis uusin näistä ja se on ohjelmoitavissa SXi-Q tietokoneohjelman avulla, mutta samat asetukset saanee laitettua ihan nappejakin painelemalla. SXi-Q:lla saa myös tehtyä omia logoja yms. Käytännössä M Class ja ML Class ei taida kuitenkaan erota toisistaan muuten kuin ulkonäön osalta.
Edit:
Näköjään sir^ kirjoitteli samaan aikaan melkein samaa asiaa ja ehti ensin.
Kiitos kovasti!
Tuo patteriluukku on tosiaan vähän ärsyttävä ja tässä mun yksilössä vaikuttas kierteet olevan jotenkin väljät ihan alkujaanki, siksi en ole akkua juuri vaihdellut vaan ladannu johdolla.
Tulee näistä ominaisuuksista ja mun tavasta niitä käyttää mieleen se vuosien takainen mikälie-mainos, jossa tyypillinen hopean harmaan avensiksen ostava karvalakkiukko totes autolla ajaessaan että olis tossa noita muitakin vaihteita vaan eipä niitä tuu käytettyä.
Eli watteja on aina 12 powerfu+ mallilla, tankkikin on lähes poikkeuksetta aina sama tai vähintäänkin samalla vastuksella...
Silti minusta on kiva tietää että voin säätää lähes kaikkea jos haluan.
Sama se on mun muidenkin lelujen kanssa; melkein kaikkia kaikkia pöriseviäkin vehkeitä varten mulla on kaikki mahdolliset piuhat, ohjelmat, säädettävät boxit, lukulaitteet ja läppäri.![]()
Mulla on ML Classissa tällainen erikseen tilattu akkukotelon kansi: SXMINI-48_Cap_01_w_m.jpgTuolta tilasin: SXmini ML-Class Battery cap with handle - Creme de Vape. Aika pirun kallis oli, mutta akun vaihtaminen on tuon ansiosta varsin helppoa.
Luulen, että tuo sama ei käy M Classiin, koska sille on ihan omansa: Battery Cap Limited Edition for M Class. En oo tosin nähnyt noita M Class versioita missään myynnissä. En tiedä mitä eroa noilla kahdella kannella on.
Suunnittelin tekeväni alumiinista sellaisen röpelletyn nupin jossa on korkkiin sopivalla jaolla 4 pientä tappia.
Ei olis kova homma tehdä kun vain viitsisi saada aikaiseksi aloittaa...
Onkos tähän ongelmaan löytynyt mitään ratkaisua?
Oma ämmä on tehnyt viikon verran samaa, mutta lähtenyt yleensä renkkaamalla toimimaan. Ei enää tänään, ei pihaustakaan lämpö- tai tehomoodissa.
Näytössä joulemäärä kasvaa, mutta lämpötila näyttää nollaa. Tehosäädölläkin näytöllä kaikki pelaa, mutta atolla ei tapahdu mitään.
Näinköhän meni piiri vaihtoon?