Sivu 108 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 85898104105106107108109110111112118 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,141 - 2,160 / 2537

Aihe: FlavourGuys - Monien makujen kauppa

VapeTrix
    Vieras
    Hieno homma että asia selvisi eikä lähtenyt huhut lapasesta ja juorut laukalle. Itse ainakin jatkossakin tilaan tiivarit resepteillä ja normaalilla maksutavalla. Niin kauan ku oon diy nesteet tehny ni tiivarit tullut respoilta rehellisyys maan perii pian taas kahvittelemaan

Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    Hieno homma että asia selvisi eikä lähtenyt huhut lapasesta ja juorut laukalle. Itse ainakin jatkossakin tilaan tiivarit resepteillä ja normaalilla maksutavalla. Niin kauan ku oon diy nesteet tehny ni tiivarit tullut respoilta rehellisyys maan perii pian taas kahvittelemaan

Hieno kuulla! Varmasti vaikuttaa huolestuttavalta tuo asia monesta, mutta melko yleistä ja "normaali" että vuodin suuntaan on välillä rästejä. Niitä hoidetaan, päästään tasoihin ja varmaan joskus tulee taas lisää mutta semmosta se on pienyrittäminen täällä Suomessa

Toivonkin että tästä nyt ei lähde turhia tai valheellisia huhuja liikenteeseen..

Sent from my iPhone using Tapatalk
    FlavourGuys - Monien makujen kauppa
    Verkkokauppa | Facebook | Twitter | Instagram | MYYMÄLÄ (Kolmas Linja 4, avoinna Ark. 10-18, LA 12-16)

Helvetin hyvä että tullaan sanomaan miten asiat on, eikä aleta selittelemään turhia!
    Keskiviikkona huurukahveille tulossa taas!

VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapereseptit Näytä viesti
    Hieno kuulla! Varmasti vaikuttaa huolestuttavalta tuo asia monesta, mutta melko yleistä ja "normaali" että vuodin suuntaan on välillä rästejä. Niitä hoidetaan, päästään tasoihin ja varmaan joskus tulee taas lisää mutta semmosta se on pienyrittäminen täällä Suomessa

Toivonkin että tästä nyt ei lähde turhia tai valheellisia huhuja liikenteeseen..

Joo mua ei pikku shaisse myrskyt haittaa. Teillä on hyvä poppoo ja myrskyn jälkeen on pouta sää kuha pidätte aina kaffen lämpimänä ku tuun ni hyvä

Sitten asiaan liittymättä, tiedän liikkeitä jotka ovat menettäneet tilauksia verovelan takia, osa on mennyt konkurssiinkin. Eli tuo nettipalvelu oli ajatuksen tasolla hieno idea, yhteiskuntavastuu jne. Mutta käytännössä ihan täyttä paskaa, jos liikkeellä menee hetken heikommin ja kertyy vähän rästejä voudin suuntaan, niin huhut lähtevät helpommin liikkeelle tuon palvelun kautta ja saattaa ajaa liikkeen konkurssiin. Kaikkensa valtio koittaa tehdä että mm. Reseptien tapaiset pikkuyritykset saataisiin ajettua alas. Sitten taas puhellaan että yrittämisellä Suomi nousuun.

Ja ei, en ole itse yrittäjä. Olen ollut paria pientä firmaa puskemassa liikkeelle ja PK-sektorilla (painottuen vielä pieniin yrityksiin) työskennellyt, joten ikävä kyllä tiedän valtion suhtautumisen/käytännöt pienyrittäjiin.

Millos TPA:n täydennyksiä tulossa?

Höyrypää Ukki555's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Kuten höyryveli @sicki tuossa ylempänä totesi, sohvanvaltaajat iskee keskiviikkona Loungeen, mielessä hyvä kahvi ja pieni toive piparista.
    Noutotilauskin tuli juuri tehtyä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomi-50 Näytä viesti
    Millos TPA:n täydennyksiä tulossa?
    Mahdollisesti ehtii tulla loppuviikosta (pe) mutta voi mennä alkuviikolle kuorman tulo.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Kuten höyryveli @sicki tuossa ylempänä totesi, sohvanvaltaajat iskee keskiviikkona Loungeen, mielessä hyvä kahvi ja pieni toive piparista.
    Noutotilauskin tuli juuri tehtyä.
    Tervetuloa! Pidetään huoli että keskiviikkona olisi piparia tarjolla
    Verkkokauppa | Facebook | Twitter | Instagram | MYYMÄLÄ (Kolmas Linja 4, avoinna Ark. 10-18, LA 12-16)

Höyrykone

Sijainti
    Sorvan kylä

Vape-reseptit kauppa: Tiivisteet, tarvikkeet ja laitteet

Oliko milloin tulossa chemnon vg 5 litran putelissa?

VapeTrix
    Vieras
    Kai sitä pitää itsekkin tulla kahvittelemaan keskiviikkona jos vaikka tällä kertaa ottaisi oman mukin matkaan ja tilaus täältä takamettästä lähtee huomenissa

Höyrähtänyt

Onko aikomusta ottaa acetyl pyrazinea varastoon vielä?

Luontoäidin suomalla vakavalla naamalla pitää vielä kiittää nopeasta toimituksesta ja puketista löytyneistä naminameista sekä ihanan pinkistä varmuuskumista "sub ohm"-varoitustekstillä!

Tuliterä tipparellu pääsi lataukseen..lämpimät kesän jatkot sinnekin!

Höyrypää Tompppa's Avatar

Sijainti
    Laitila
    Onkos tulossa Ijoy Tornado nanoa myyntiin?

Höyrykonkari mikagee's Avatar

Sijainti
    Pori
    Toimitus päivässä perille, kiitos myös makeasta ja pannasta.

Vampire Vape & The FUU täydennykset saldoilla ☠

Vampire Vapella nyt erittäin suositut Heisenberg sekä Pinkman saldoilla 10ml sekä 30ml pulloissa.

Vampire Vape: https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuot.../vampire-vape/
    The FUU: https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuot...steet/the-fuu/

-------

Lainaus Alkuperäinen postaaja Kurssi Näytä viesti
    Onko aikomusta ottaa acetyl pyrazinea varastoon vielä?
    On kyllä. Lisäaineita on tulossa kaikki saldoille vielä ja hieman lisääkin jossain vaiheessa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Savusukeltelija Näytä viesti
    Luontoäidin suomalla vakavalla naamalla pitää vielä kiittää nopeasta toimituksesta ja puketista löytyneistä naminameista sekä ihanan pinkistä varmuuskumista "sub ohm"-varoitustekstillä!

Tuliterä tipparellu pääsi lataukseen..lämpimät kesän jatkot sinnekin!
    Kiitos! Kesän jatkoa myös sinne! (y)

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tompppa Näytä viesti
    Onkos tulossa Ijoy Tornado nanoa myyntiin?
    On tulossa heti kun toimittajalle on tulossa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja mikagee Näytä viesti
    Toimitus päivässä perille, kiitos myös makeasta ja pannasta.
    Loistavaa! Ole hyvä ja kiitos.

Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    Kai sitä pitää itsekkin tulla kahvittelemaan keskiviikkona jos vaikka tällä kertaa ottaisi oman mukin matkaan ja tilaus täältä takamettästä lähtee huomenissa
    Ei muutakuin tervetuloa!

Onkos tota tornadoa tulossa milloin?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomi-50 Näytä viesti
    Onkos tota tornadoa tulossa milloin?
    Huomenna (ei nano) pitäisi kolahtaa varastolle. Serpent minejä kaipaavat, sitä myös huomenna.

Höyrypää Ukki555's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Jo vain oli taas mukava piipahtaa turisemassa ja kahvittelemassa, piparikin maistui oikein hyvin. Niin, se noutotilauskin oli valmiina kotiinkannettavaksi. Ukki kiittää!!

VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Jo vain oli taas mukava piipahtaa turisemassa ja kahvittelemassa, piparikin maistui oikein hyvin. Niin, se noutotilauskin oli valmiina kotiinkannettavaksi. Ukki kiittää!!
    Kiitos taas kahviseurasta ja kahvista resepteille @sicki seuralle kiitos myös oli hauskaa piipahtaa taas takametsistä!

Minäki kiitän kaikkia, harvoin pääsee koputteleen piparin reunaa ja imemään tikkaria samalla reissulla...

Keskustelu Kaupat

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •