Oliko noi vinkkeinä mulle?![]()
![]()
Oliko noi vinkkeinä mulle?![]()
![]()
"don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."
Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
Höyryttelypäiväkirja
Subtankin RBA vastukset sopii varmaan myös TopTank Minin RBA:han?
Höyryttelypäiväkirja
Kuin usein toi coili pitäis vaihtaa? Höyryää kyllä hyvin, mutta on aika musta jo, ollut parisen viikkoa käytössä.
Mitään vinkkejä miten sais helposti maalit pois mustasta Subtankista? Uitin sitruunahapossa, mutta ei mitään vaikutusta. Kuoriutumaan siis alkoi itsekseen ja ei kiinnostais mitään maalihileitä höyrytä.
Laitteena kangerin topbox mini. Mikähän näissä ni200 ssocc atoissa on vikana... Aloituspakkauksen ato toimi moitteettomasti viikon ajan lämmönsäätöpuolella jonka jälkeen alkoi pelaamaan vaan satunnaisesti tulitusnappia painaessa. Ostin viiden paketin uusia samaisia 0.15 atoja ja kahta kokeillut niin molemmat tekee heti tätä samaa myös ohmit on 0.35 paikkeilla sekä kyselee vähä väliä new atomizer vaikka mitään osia ei ole irroitettu. Ärsyttävä vika, rba atolla tätä ongelmaa ei ole..
Vastaan itselleni vielä. Kokeilin kaikki 5 uutta atoa modin päähän ja kaikissa vastusarvo 0.32-35 ja nämä siis 0.15 atoja. Laite ei tulita läheskään joka painalluksella ja kysyy edelleen onko ato vaihdettu vaikka mitään ei ole irroitettu ja ennen tätä heittää ohmit 9.99? Voiko itse modi olla rikki, pari kuukautta vanha laite.
Mikä laite? Jos on kangerin oma, niin usein lukevat ohmeja miten sattuu. Koeta jollain toisella laitteella mitä sanoo ja tee sitten päätelmiä, onko kyse atopäästä vai onko ongelma virtalähteessä.
Höyryttelypäiväkirja
En ole itse käyttänyt, mutta osaat varmaan sitä uuden aton hyväksyntää käsitellä oikein? Saattaa olla myös huono kontakti joko aton ja atopään tai aton ja modin välillä. Muutamina ideoina tulee mieleen bottom basen pinnin työntäminen ulospäin, kokonaan uuden mokoman basen ostaminen(tai varaosan kysyminen myyjältä), modin pinnin ulospäin nitkuttelu sopivalla kapistuksella, myyjän mietteiden kysyminen noin muutenkin tai viimeisenä modin purku ja pinnin ulospäin työntely.
https://www.youtube.com/watch?v=3OOx0ZzaxYo Oiskohan tuosta jotain apua jos englanti taittuu? En jaksanut katsoa, mutta kommenteissa ainakin kiiteltiin.
Muutaman kerran ollu itellä joittenkin modien kanssa kontaktiongelmaa.
Auttanut se, että ruuvaa aton/rba basen kiinni afc baseen, ENNEN kuin ruuvaa sen afc basen kiinni modiin.
Jos kerran rba-päällä toimii niin lähtisin hakemaan vikaa atopäistä. Ensimmäisenä kokeilisin kiristää atopäätä tiukemmalle (tarvittaessa lähes peräsuolimomenttiin), tuo kuitenkin kannattaa lopettaa varttikierros ennen kuin napsahtaa.
Eihän pohjaosaan ole jäänyt ylimääräistä tiivistettä jostain muusta atopäästä?
Ps. Subtankki on parhaimmillaan rba-päällä, suosittelen käyttämään sitä jos kerta toimii![]()
Spoileri!
Onko kukaan höyryttänyt sitrus nesteitä TopTank Minillä? Itse menin tilaamaan sitrusta sisältävää nestettä, ja sitä sisältävää ei suositella käytettäväksi tässä tankissa. Muutamat tankilliset oon kyllä sitä höyrytellyt tässä. Mitä ongelmia se voisi aiheuttaa?
Jossain oli kuva jostain, olisko ollu kangerin tankista, missä maalit oli aivan kurtussa. Roskiskamaa tuli.
http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...etju-1248.html
Löyty. Ei ollutkaan ilm aito. Mutta näin pahimmillaan voi käydä.
Kiitoksia vastauksista! Kun atopään työntää suoraan modiin niin ainakin ohmit putoaa järkeviksi. Vika on tuos välikappaleessa missä ilma aukot tai sitten modissa jotain häikkää.. Olen käyttänyt rba:ta kun sillä pelaa moitteetta![]()