Koita ensiksi tuolla https://support.microsoft.com/en-us/kb/971058
Koita ensiksi tuolla https://support.microsoft.com/en-us/kb/971058
Kaikki epäoniistuu jotenkin.
Sammutin ja käynnistin windows updaten uudelleen, niin se latasi ainakin joitakin päivityksiä, joskin tosi hitaasti.
Mikä vikana aceplayerissä kun kirjotan content id:n niin tulee virhe: Cannot select dest dir. Windows tabletti siis kyseessä. Pöytäkoneella kyllä toimii samoilla ohjelmaversioilla.
Onko tabletilla tilaa tarpeeksi? Kuulostaa siltä että cacheen ei voida kirjoittaa. Tuleeko sama teksti joka striimillä?
"Not a bad life really"
Sitten en kyllä osaa auttaa, en ole ikinä törmännyt tuohon tekstiin ja googlekaan ei osannut neuvoa...
Siinä on jotain muutakin häikkää kun oikeeseen alakulmaan tulee se ace stream hd kuvake. Niin siitä ei suostu avaamaan optionsia.
Nyt sain sen toimimaan kikkailulla. Kun käynnistää ace_engine.exe:n oikealla hiiren napilla ja suorita järjestelmänvalvojana niin toimii. Mitenköhän sen sais avautumaan normaalisti aceplayerin kanssa?
Win kymppiin siirtyneet huomio. Onko tuohon siirtymisessä mitään järkeä näin pelaajan näkövinkkelistä?
Kierrossa on jatkuvasti jonkin verran myös vanhempia pelejä, mm. C&C.stä lähtien. Toimiko noin vanhat nätisti ilman järkyttävää kikkailua?
Koneena louskuttaa lähes 8v vanha Intelin i7(2,4Ghz neliydin 16Gb ram Win7 64bit).
Nyt olen jokusen päivän miettinyt että joko tuon uskaltaisi ottaa mutta nuo yhteensopivuusasiat ovat pohdituttaneet.
Klikkaat ace_engineä oikealla hiiren napilla, ominaisuudet, välilehti Yhteensopivuus, ruksi kohtaan Käynnistä järjestelmänvalvojana. Jatkossa käynnistyy sitten aina järjestelmänvalvojana.
Köhöttimelle sen verran, että itse olen ainakin huomannut pelin toimivan kympissä jos se on toiminut seiskassa. Tuota mun yllämainittua yhteensopivuustilaa voi myös käyttää. Uudet pelit toki hyötyvät kympistä enemmän mikäli sulla on DirectX12-yhteensopiva näytönohjain.
...ja sitten ei ymmärretä miksi toiset vaihtaa omppuun...
![]()
Taas piti tuitun tulla vetämään omppukortti taskusta vaikka Apple ei liity käytävään keskusteluun mitenkään![]()
Avasinpa vaan tämän langan pitkästä aikaa ja havaitsin win10 tuskailua.Mieluummin vaikka ylihintaista(?) hyvin viimeisteltyä rautaa jonka kanssa ei tarvitse turhia pähkäillä ikinä.
Vaadin kyllä perustelut että miten niin vanhentunutta?![]()
Mitenkäs se Win10 taas liittyi Applen tuotteisiin...???
Tämä on nyt samaa, kuin menisi kertomaan mersumiehille miten vitun kiva on ajaa ladalla.
KGO & Twist
Omppu on hyvä keskustelunaihe, humutusketjussa taisin iloita mun uudesta koneesta pari kuukautta sitten ja jo pelkästään se aiheutti pahaa mieltä ja en tykkäyksiä. Siitä lähtien oon ihmetellyt että miksi omenalogo herättää tunteita.![]()
Varmaan siksi, kun sitä tungetaan IHAN joka paikkaan ja asema perustuu suorituskyvyn sijasta pr-kikkailuun?
Lisäksi Apple on yrityksenä melkoinen McAsshole, tosin bisneslähtöisesti fiksu ja taitava.
Noin wanhan liiton edustajana saan "kiittää" Applea siitä, että kaikenlainen yrittäminen ja innovointi on hävinnyt markkinoilta sen seuraavan huippusuositun mikromaksu-appin takia.
KGO & Twist
Miten se on Applen vika jos kukaan ei pysty tekemään yhtä menestyvää tuotetta?
Uskon kyllä ettei Apple ole paras vaihtoehto niille jotka haluaa tarkasti räätälöidä koneen mieleisekseen tai ovat himopelaajia, mutta tälläiselle peruskäyttäjälle joka haluaa surffailla vaan netissä, kuunnella musaa ja säilyttää valokuvia ja asiakirjoja koneella se on kyllä pitkäikäisin, käyttäjäystävällisin ja helpoin vaihtoehto eikä vaadi ikinä säätämistä. Omppua ei viruksetkaan pääse kiusaamaan.![]()