itellä meni alle vuorokausi, tosin tilauksenikin tein noin 5min sen jälkeen kun tuli ilmoitus varastojen täydentymisestä.
itellä meni alle vuorokausi, tosin tilauksenikin tein noin 5min sen jälkeen kun tuli ilmoitus varastojen täydentymisestä.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Ei hirveen nopeeta toimintaa ole...3.4 tilattu
ems Ordered: Price: Status:
2 of : EL TORO SAMPLES 10ml - EL TORO Cigarrillos Naturales 18mg €11.90 Processing
1 of : EL TORO SAMPLES 10ml - EL TORO Puros Naturales 24mg €5.95 Processing
1 of : PAPILLON ORGANIC SAMPLES - PAPILLON Organic Forest Fruits 12mg €6.95 Processing
1 of : PAPILLON ORGANIC SAMPLES - PAPILLON Organic Green Apple 12mg €6.95 Processing
Mulla 3.4. tilattu ja viime yönä klo 3:15 shipped
3.4 tilattu ja vielä rosessoidaan
Processing edelleen. Oli ruuhkaa tai ei, niin kyllä tavarat pitäisi muutaman päivän sisällä saada postitettua, muuten ei kannata liiketoimintaa edes harrastaa.
Tuolla El toro langassa Georgio pahoittelee lähetysten viivästymistä. 240 pakettia kahdessa päivässä lähtenyt ja loput saadaan ilmeisesti tiistaina postiin.
Noh, ehtii purosit kypsyä.
http://www.e-savuke.com/forum/index....72943#msg72943
Aika hassua, että pieneltä yrittäjältä odotetaan toimintavalmiutta? Naama punasena vingutaan jotain toimitusajasta? EI nämä ole mitään jokapojan kauppoja, josta tavarat poimitaan koriin ja huomenna kotiin tyyliin! NYT vittu vähän rotia näihin asioihin, TANA
Onkos tuosta Organic Mentholista kokemuksia?
Kyllä se on ollut jo hyvän aikaa tiedossa, että kun tuonne tavaraa tulee niin ne loppuvat lähestulkoon samantien, eli kysyntää on. Ja nyt ei puhuta "muutaman päivän" viiveestä vaan noin 1,5 viikon, koska välissä päsäri ja tavara menee postiin vasta ensi tiistaina, joten pieni ruikutus on kyllä ihan oikeutettua.
Tiiä sitten ruikutuksen oikeutuksesta, mutta turhaa se on. Ainahan sen tilauksen voi perua, Jori itsekin ehdotti refundia kärsimättömille.
Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak
Papillonin greek grape melko jännä. Otin samplen el toron kylkeen. Tulee mieleen joku naisten hajuvesi tai käsisaippua. Ei pystyny kuin vetäsee kuin puolikkaan tankillisen. Aromi ei lähde atosta ihan vesipesulla.
Mulla ainakin riittää ymmärrystä pienyrittäjälle, sumat selvitetän juuri niin nopeesti kuin itsellä on mahdollisuutta. Ei lisäavun palkkaaminenkaan halpaa hommaa ole. Itse olen onnellinen, että jollain on näin hyviä tuotteita tarjolla ja odotan niitä keli pitkällä mieluusti vaikka pidemmänkin tovin