Sivu 362 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 262312352358359360361362363364365366372 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,221 - 7,240 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

Höyrypää SakkeMO's Avatar

Sijainti
    Joensuu
    DHL Global Mail + $3.16. Kukaan kokeillut?

**Herakles RTA-2 6.7 shipped, katotaan miten käy.
    Viimeksi muokannut SakkeMO; 07.07.16 kello 21:41.
    Preparing for the Vapocalypse

Höyrähtänyt

Mitähän itse tekisin tuon ft kanssa kun paketti tilattu 23.4 eikä vieläkään saapunut? Laitoin ticketin menemään ja ilmoittivat ettei rahoja saa takaisin ennenkö paketti on mennyt heille takaisin. On nimittäin 2 pakettia tulosssa china postilla ja molemmat mystisesti kadonneet

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Noi on vähän hankalia juttuja. Satavarma homma on että paketti on lähtenyt. Mulla tuli just tippi minkä tilasin kaks kuukautta sitten. 7-viikkoa oli matka kestänyt ja viikko meni lähetykseen. Taitaa olla myöhäistä enää tehdä mitään valituksia Paypalin kauttakaan, mikäli sillä maksoit.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Kokeilisin vielä laittaa uutta viestiä FT:lle. Itsellä aikanaan kanssa yksi paketti hävisi matkalla, jonkunlaisen lahjakortin sain muistaakseni hyvitykseksi, en ihan koko summalle mutta melkein. Tietty toinen vaihtoehto on tehdä Paypal dispute, jos siis Paypalilla maksoit. Kyseisen operaation aikarajahan on 90 pv.
    "Not a bad life really"

Höyrähtänyt

Ei anna laittaa tickettiä ft, itselläni ainakin kaataa koko selaimen kun yrittää aina sinne mennä.
    Laitoin disputet menemään, jos oikein ymmärsin niin 180pv on mahdollista valittaa jos tuotetta ei toimiteta

Höyrykone esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zonza Näytä viesti
    Ei anna laittaa tickettiä ft, itselläni ainakin kaataa koko selaimen kun yrittää aina sinne mennä.
    Laitoin disputet menemään, jos oikein ymmärsin niin 180pv on mahdollista valittaa jos tuotetta ei toimiteta
    Jos pc:llä oot liikenteessä, niin IE:llä saat tuon tehtyä, Chromen kaataa tuo sivu.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

Muuttuukos tuo fasttechista saatu seurantakoodi suomen päässä sitten toimivaksi enää? Kun paketti ollut suomessa jo nelisen päivää (tietty vklp välissä) ja seurantakoodi ei toimi, joten mietin et pitääköhän jännätä kirjettä tullilta vai tuleeko se perus kirjelappusella jossa ei seurantaa ole?

Höyrykonkari Kolarov's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Jos tilaus oli alle 22 $ nii sit ei oo mitään hätää et jää tullii (tietenkin jos nesteitä tai akkuja on nii sit jää). Seurantakoodi on aina tullu ittelläkin myöhässä varmaan 2-4 päivää about ittelläni. Kirjelappu sitten tulee kyllä aikanaan postilaatikosta.

Höyrypää

Sijainti
    Eurajoki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kolarov Näytä viesti
    Jos tilaus oli alle 22 $ nii sit ei oo mitään hätää et jää tullii (tietenkin jos nesteitä tai akkuja on nii sit jää). Seurantakoodi on aina tullu ittelläkin myöhässä varmaan 2-4 päivää about ittelläni. Kirjelappu sitten tulee kyllä aikanaan postilaatikosta.
    Miks akkujen kanssa jää tulliin?

Höyrykone esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anthraksi Näytä viesti
    Muuttuukos tuo fasttechista saatu seurantakoodi suomen päässä sitten toimivaksi enää? Kun paketti ollut suomessa jo nelisen päivää (tietty vklp välissä) ja seurantakoodi ei toimi, joten mietin et pitääköhän jännätä kirjettä tullilta vai tuleeko se perus kirjelappusella jossa ei seurantaa ole?
    Kyllä tuo ft:n antama singpost, Postnl, chinapost ym koodi on suoraan toimiva myös suomen postin seurannassa. Sillä koodillahan se postistakin haetaan. 17track.net kaivaa myös postilta tiedot, tosin pienellä viiveellä.

Juu, nyt viidettä päivää jo suomen päässä ko paketti mutta edelleenkään suomen seuranta ei toimi, noh kyllä se sieltä tulee eikä sillä niinkään kiire ole, mutta oishan se kiva saada tietää missä menee ja pitääkö kuumotella tullia, noh sieltähän se selviää sitten.

VapeTrix
    Vieras
    mites usein näitä jäänyy nyt tulliin? itsellä kyllä seuranassa menny jo ulkomaanterminaalin lävitte. siks toki nykyään tilaan eri ostoskorrilla tilaukset että noi summat jäis pieniksi. noiden modien kohalla just enite on kuset housus

Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Viimeksi muokannut VapeTrix; 13.07.16 kello 02:04.

Höyrykone Kynä's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Täällä taas täristään, tullin pelossa!
    Näistä paketeista suurin osa edelleen tulee kotiin asti ilman ongelmia. Eniten mua harmittas se ylimääräinen työ, ei niinkään se verotus. Tulliselvitykseenkin löytyy täältä ohjeita! Jos ne ei riitä niin saa varmasti myös henkilökohtaista apua jos tarvii!?

VapeTrix
    Vieras
    kynä ei se nyt pelota js tulliselvitys on helppo kunhan ei tilaa akkuja nesteitä jne mut nyt kun laki tiukentu ni lähinnä et mitä kertoo sit ku se viddupää siellä vantaalla sen paketin ottaa sivuun. viimeks ne luuli et dripperit oli jtn huumeita varte ja kauan sai selittää että mitä ne on.

Höyrykone esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Eittämättä mielenkiintoisia nuo statukset.
    12.7. tilattu 7 eri kilkkeen pakaasi oottaa ft:llä yhtä tankin lasia, jonka status oli tilatessa in stock.
    Kaikkien muidenkin statukset olivat joko in stock tai ships next day.
    Tuo lasi on "Scheduled Ship Date: 7/13/2016" ja "ETA 7/14/2016"
    Ei näillä, kuten muillakaan FT-tilauksilla mikään hoppu ole, mutta hassu on tuo systeemi.

VapeTrix
    Vieras
    mulla tuli lähetykset 5 päivässä suomeen ja nyt matkalla noutamaan. joskus toimii joskus ei. toki ei näissä enää hoppua ole ku tulee säästöä niin paljon.

Höyrypää SakkeMO's Avatar

Sijainti
    Joensuu
    Melko nopsaan tuli taas, 2.pv shipped, tänään noudettavissa.
    Preparing for the Vapocalypse

VapeTrix
    Vieras
    sakke mullaki tuli aika rivakasti paketit. ne vissii parantanu signspore postilla palveluu. ku ft sano et niide takii bygii joskus

Höyrykonkari Pilvi's Avatar

Sijainti
    Kotona
    Mulla kesti paketin tulo FT:ltä 13pv

Joo, ja mulla 28.6 shipped ja ei vieläkään edes Itellan seuranta toimi, vähän alkaa tässä pelottamaan pikkuhiljaa että joutuu tullin kanssa säätämään.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •