Mom's sweet boobs aivan mahtava neste![]()
Mom's sweet boobs aivan mahtava neste![]()
Onks toi Psycho Vapen Illusion Night muuttunu jotenki? Muistan ku aikasemmin se oli sellanen hyvin dumlemainen kermatoffee mut nyt ku ostin ja maistoin ni tulee mieleen pipari, siis sellanen kanelinen keksi
Onko kukaan käyttäny noita Capellan makuja myös leivontaan tai mihinkään muuhun?
Lettutaikinaan olen heittäny. En nyt muista oliko juuri Capellaa. kermavaahto maustuu noilla myös.
-Gerstensaft über alles!
Kermavaahtoon capuccinoa, vissyyn vaikka mitä makuja. Ja on meillä oikeesti tehty viinikumi-tyyppisiä karkkejakin fa:n kirsikalla maustaen.
Kaikki epäoniistuu jotenkin.
Onko kukaan kokeillut tilata CBD.tä (Kannabidiolia) sisältäviä nesteitä? Onko laitonta tilata Suomeen?
Olen nyt about viikon höyrytellyt itse sekoiteltuja nesteitä (Capella, niksa ja 50/50 vpg)... Pari päivää olen miettinyt, että mikä ihmeen maku mulla on suussa... En osaa sitä kuvailla sen tarkemmin, mutta voisiko johtua nesteistä? Tuli vasta äsken mieleen, että tälläinen muutos tapahtunut viime aikoina.
Muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Pese hampaas joskus ja käytä suuvettä -> problem solved.
Imagination is the most important thing the human mind has
Voi olla jotain tekemistä jonkun allergeenin kanssa. Itse olen saanut aikoinaan huonoista brenkuista joskus oudon maun suuhun, thaimaalaisesta Mekhong-viskistä ja jostain venäläisestä vodkasta, vaikea kuvailla. Samalla myös pulssi on korkeemmalla, henki ei kulje ihan normaalisti ja iho punottaa. Sama ilmiö on tullut muutaman kerran jostain e-litkuista ihan selvinpäin.
Vermillion riverin Premium Blend suosikki allday vape. Sitä ei vaan enää taida saada ETA-maista kun ecigwizard lopetti jälleenmyynnin?
Älä innostu liikaa, mutta..
Seuraa miten siirtymäaikasäännökset menee kun uusi laki tulee voimaan. Alustavasti on kuultu että siirtymäajalla poistuisi ETA-rajoitus, sehän tulee lääkkeiden puolelta, ja jatkossa sähkötupakkanesteet ei ole lääkelain piirissä.
Mutta ensin siis odotetaan uusi laki voimaan.
Kuin tää Capellan Juicy Lemon maistuu niin hiton kuivalle? 70/30 vgpg suhde, tiivaria 20% (liikaa?)
Mistäs jengi suosittelee ostamaan makuaineet ja kannattaako ostaa suomesta vai muualta? Premium nesteitä siis hakusessa.
joo tosiaan tiivarit hakusessa kun oon aika uus tässä ite sekottelussa. Osaatko sanoa onko noissa hirveesti eroja esim. capellan mansikka vs. Perfumer's Apprentice mansikka.