Onnistuin lauantaina kaatumaan kajakkiin mennessä vaatteet päällä järveen ja evic vtc mini oli housun taskussa. Järvestä kun pääsin ylös olin varma että siitä tuli entinen laite. Ja mitä vielä, toimii edelleen aivan normaalisti. Pientä kestotestiä...
Mikähän tähän mun Evic miniin on oikeen tullut, kun ei löydä enää tuota tronia. Ilmoittaa vaan, että ''no atomizer found'' muilla tankeilla kyllä toimii ihan normaalisti, mutta tuota ei löydä.
Jääkö muilla evic minissä aton ja modin väliin rako? Itellä jää pieni rako ja kierteet tuntuu muutenkin karheilta. Atona on subtank.
Hei. Oma Evic VT teki nyt puolenvuoden käytön jälkeen sillain, että antaa ottaa yhdet höyryt / välillä vähän toimii pidempään jonka jälkeen sammuu. Ei lähde päälle muuten kuin kytkemällä laturiin ja sama homma toistuu, eli onkohan mitään tehtävissä? Takuuta kaipa vielä olisi juuri viikko jäljellä kun FT:ltä ostettu, että voisi varmaan ottaa sinne yhteyttä.
Mul teki istick50w ihan samaa, sammahti yhtäkkiä ja toimi vaan ku oli laturissa mut sit se lähti taas skulaamaan ja ei oo ollu mitään häikkää sen jälkee
Joyetech eVic VTwo Mini with CUBIS Pro Full Kit - $39.49 vähintään pari viikkoa kestää toimituksessa.
Tuolla näyttäis olevan 1 kpl sininen
Authentic Joyetech eVic VTwo Mini 75W w/ CUBIS Pro 18650 Blue Kit
Kiitosta, tilauksen tein Jännä ettei tuolta saanu ss316 atopäitä tuohon tankkiin, vai käykö siihen samat kun normi Cubikseen, ei vissiinkään... Noh, tilataan vaikka Puffilta niitä sitten (: Tosin sieltäkään ei saa noita 0,6 ohmin atopäitä, ellei ne ole noita joissa lukee että sopii vain AIO: oon...